Ushbu maqolada o‘qituvchining pedagogik mahoratini tarbiyalash, kasbiy mahoratni shakllantirish, o‘qituvchilar mahoratini oshirish, ularning falsafiy jihatdan keng fikrlovchi, yuksak mulohazali bo‘lishlarida pedagogik mahoratni tashkil etuvchi asosiy komponentlar, shuningdek, zamonaviy ta’limda o‘qituvchidan talab etiladigan vazifalar haqida so‘z yuritilgan.
Ushbu maqolada o‘qituvchining pedagogik mahoratini tarbiyalash, kasbiy mahoratni shakllantirish, o‘qituvchilar mahoratini oshirish, ularning falsafiy jihatdan keng fikrlovchi, yuksak mulohazali bo‘lishlarida pedagogik mahoratni tashkil etuvchi asosiy komponentlar, shuningdek, zamonaviy ta’limda o‘qituvchidan talab etiladigan vazifalar haqida so‘z yuritilgan.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Mavlanova S.U. | pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD), dotsent | SDVMCHBU Toshkent filiali |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | O‘zbekiston Respublikasining ‘Ta’lim to‘g‘risida”gi qonuni. //Barkamol avlod -O‘zbekiston taraqqiyotining poydevori. -Т.: Sharq, 1997. 2.O‘zbekiston Respublikasining “Kadrlar tayyorlash milliy dasturi to‘g‘risida”gi qonuni. //Barkamol avlod -O‘zbekiston taraqqiyotining poydevori. -T. Sharq, 1997.3.Omonov H.T. Pedagogik texnologiyalar va pedagogik mahorat. -Т.: Iqtisod-moliya, 2009. 4.Sultonova G.A. Pedagogik mahorat. -Т.: Nizomiy nomidagi TDPU 2005 .5.Xoliqov A. Pedagogik mahorat. –T. : Iqtisod-moliya, 2011.6.S.Mavlanova Adabiy ta’limda kelajak o‘qituvchisi konsepsiyasi. International scientific journal “ Interpretation and research” 2023. |