17

Maqolada chakana savdo korxonalari faoliyati, ularga ta’sir qiluvchi omillar tahlili, chakaa savdoni rivojlantirish bo‘yicha olimlarning ilmiy-nazariy yondashuvlari, chakana savdoni rivojlantirishda xorijiy tashkilotlarning tahlillari o‘rganilgan. Chakana savdo tashkilotlarining marketing tadqiqotlari olib borildi.

  • Количество прочтений 17
  • Дата публикации 28-06-2024
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы248-255
Ўзбек

Maqolada chakana savdo korxonalari faoliyati, ularga ta’sir qiluvchi omillar tahlili, chakaa savdoni rivojlantirish bo‘yicha olimlarning ilmiy-nazariy yondashuvlari, chakana savdoni rivojlantirishda xorijiy tashkilotlarning tahlillari o‘rganilgan. Chakana savdo tashkilotlarining marketing tadqiqotlari olib borildi.

Русский

В статье рассмотрена деятельность предприятий розничной торговли, анализ влияющих на них факторов, научно-теоретические подходы ученых к развитию розничной торговли, анализ зарубежных организаций в развитии розничной торговли. Проведены маркетинговые исследования организаций розничной торговли.

English

The article explores the activities of retail enterprises, analysis of the factors affecting them, scientific-theoretical approaches of scientists on the development of chakaa trade, analysis of foreign organizations in the development of retail trade. Marketing research of retail organizations has been conducted.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Xabibullaev A.S. -- Toshkent davlat iqtisodiyot universitet
Название ссылки
1 Abdukarimov F.B. (2011) Savdoda bozor mexanizmini takomillashtirish va samaradorligini oshirish yo‘llari (Samarqand viloyati misolida). Iqtisodiyot fanlari nomzodi ilmiy darajasini olish uchun yozilgan dissertatsiya. Samarqand: SamISI, 156 b.
2 Deloitte (2023) “Global Marketing Trends 2023” https://www2.deloitte.com/us/en/insights/industry/technology/technology-media-andtelecom-predictions/2024/introduction.html
3 Guy C. (2006) Planning for retail development: a critical view of the British experience. – Routledge.
4 Mamatqulova Sh.J. (2022) Chakana savdoda aholiga savdo xizmati ko‘rsatishda merchendayzingning o‘rni va ahamiyati// "Logistika va iqtisodiyot" ilmiy elektron jurnali. I-son www.economyjournal.uz
5 Reinartz W. (2011) et al. Retailing innovations in a globalizing retail market environment //Journal of Retailing. – Т. 87. – С. S53-S66.
6 Saydullaev Sh. (2023) Savdo xizmatlarini takomillashtirish asosida savdo korxonalari raqobatbardoshligini oshirish //Economics and Innovative Technologies. Т. 11. – №. 4. – С. 187- 195.
7 Shadieva L.A. (2023) Marketing strategiyasidan foydalanish–savdo korxonalari raqobatbardoshligini oshirishda ustuvor yo‘nalish //Journal of marketing, business and management. T. 2. – №. 9. – S. 162-167.
8 Shaymatova X., Yo‘ldoshev U., Xaitov O.N. (2023) O‘zbekiston Respublikasining chakana savdo korxonalarida innovatsion xizmatlar ko‘rsatishning asosiy yo‘nalishlari //Journal of Discoveries in Applied and Natural Science. – T. 1. – №. 4. – S. 93-96.
9 Sultanova N.U. (2023) Raqamli iqtisodiyot sharoitida chakana savdo korxonalarida raqobatbardoshlik //Raqamli iqtisodiyot (Sifrovaya ekonomika). №. 2. – S. 28-34.
10 Xolmamatov D.X. (2021) Ulgurji savdoda marketing logistikasini rivojlantirish yo‘llari. “Iqtisodiyot va innovatsion texnologiyalar” Ilmiy elektron jurnali. № 3, may-iyun,
11 Бобков А.Л., Денисов И.В., Кучмаева О.В. (2017) Развитие организационной структуры предприятий розничной торговли (на примере Чешской Республики) // Статистика и экономика. №3. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/razvitieorganizatsionnoy-struktury-predpriyatiy-roznichnoy-torgovli-na-primere-cheshskoy-respubliki.
12 Красюк Ирина Анатольевна, Бахарев Владимир Васильевич, Медведева Юлия Юрьевна (2017) Инновационные решения в розничной торговле. Инновационная экономика: перспективы развития и совершенствования. №3 (21). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/innovatsionnye-resheniya-v-roznichnoy-torgovle
13 Рыжих А.И., Герасименко В.В. (2022) Маркетинговые стратегии предприятий розничной торговли в условиях цифровизации // Инновации и инвестиции. №4. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/marketingovye-strategii-predpriyatiy-roznichnoy-torgovli-vusloviyah-tsifrovizatsii
В ожидании