Hozirda Maktabgacha pedagogika fani oldida ta’lim jarayonini nazorat qilishning ahamiyatini ochib berish muammosi turibda.Bu muammoni hal etishda ta’lim jarayonini tahlil qilishning zamonaviy usullarini qo‘llash va ularni takomillashtirish bilan belgilanadi.Tadqiqotchining nazariyasiga binoan, kuzatish va tahlil etishning zamonaviy tomonlari ochib berilgan. Ta’lim jarayonini tahlil qilish usullari bir qator olimlar tomonidan o‘rganilgan.
Hozirda Maktabgacha pedagogika fani oldida ta’lim jarayonini nazorat qilishning ahamiyatini ochib berish muammosi turibda.Bu muammoni hal etishda ta’lim jarayonini tahlil qilishning zamonaviy usullarini qo‘llash va ularni takomillashtirish bilan belgilanadi.Tadqiqotchining nazariyasiga binoan, kuzatish va tahlil etishning zamonaviy tomonlari ochib berilgan. Ta’lim jarayonini tahlil qilish usullari bir qator olimlar tomonidan o‘rganilgan.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Fayziyeva M.M. | O‘qituvchi, mustaqil izlanuvchi | Guliston Davlat Universiteti |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | O‘zbekiston Respublikasining “Maktabgacha ta’lim va tarbiya to‘g‘risida”gi Qonuni O‘RQ-595.-T.: 2019 y O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining “Maktabgacha ta’lim va tarbiyaning davlat standartlarini tasdiqlash to‘g‘risida”gi 802- son qarori.-T.:2020 y Belaya, K. Yu. Maktabgacha ta'lim muassasasini boshqarish [Matn]: nazorat - diagnostika funktsiyasi / K. Yu. Belaya. - M .: "Sfera" savdo markazi, 2003. - 64 b Fayzieva M.M. Maktabgacha ta’lim tashkilotlarida ta’lim-tarbiya jarayonini nazorat qilish texnikasi. Falsafa.2022.195 b Fayziyeva M.M. Methods And Approaches for Monitoring and Assessing Educators Performance.”The Peerian Journal 2024.48 b Qodirova F.R.Maktabgacha pedagogika. -T.:”Tafakkur”.2019.-562 b. Pozdnyak L.V., Volobueva L.M. Zamonaviy maktabgacha ta'lim muassasasi rahbarining boshqaruv faoliyatining o‘ziga xos xususiyatlari // Maktabgacha ta'lim muassasasini boshqarish. - 2006. - 5-son. - Bilan. ¬ www.elibrary.ru/item.asp?id=41442733 |