Mazkur maqolada oliy ta’lim muassalarining kimyo, biologiya va ekologiya pedagogik ta’lim yo‘nalishlarida bilim oluvchi talabalarga kimyo fanidan amaliy mashg‘ulotlar va seminar darslarini o‘tkazish jarayonida integratsion yondashuvdan foydalanishni bir necha masalalar muhokamasi orqali yoritilgan. Dars davomida yangi informatsion texnologiyalarning, fanlararo integratsiyaning keng qo‘llanilishi, media-resurslar va internet tarmoqlarining o‘quv jarayoniga kirishi, shuningdek, fanlar bo‘yicha mustaqil ta’limga ko‘p e’tibor berilishi talabalarning fikrlash doirasini kengaytirishini qayd etgan.
Mazkur maqolada oliy ta’lim muassalarining kimyo, biologiya va ekologiya pedagogik ta’lim yo‘nalishlarida bilim oluvchi talabalarga kimyo fanidan amaliy mashg‘ulotlar va seminar darslarini o‘tkazish jarayonida integratsion yondashuvdan foydalanishni bir necha masalalar muhokamasi orqali yoritilgan. Dars davomida yangi informatsion texnologiyalarning, fanlararo integratsiyaning keng qo‘llanilishi, media-resurslar va internet tarmoqlarining o‘quv jarayoniga kirishi, shuningdek, fanlar bo‘yicha mustaqil ta’limga ko‘p e’tibor berilishi talabalarning fikrlash doirasini kengaytirishini qayd etgan.
В данной статье изложено использование интеграционного подхода в процессе проведения практических и семинарских занятий по химии для студентов химического, биологического и экологического педагогического образования высших учебных заведений на примере нескольких задач. Выявлено, что широкое использование новых информационных технологий, междисциплинарных интеграций, внедрение в учебный процесс медиаресурсов и Интернет-сетей, а также большого внимания самостоятельному обучению расширяет мышления учащихся
This article describes the use of an integration method in the process of conducting practical and seminar classes in chemistry for students of chemical, biological, and environmental pedagogical education at higher education institutions, using many assignments as examples. The widespread use of new information technology, multidisciplinary integrations, the incorporation of media resources and Internet networks into the educational process, and a strong emphasis on individual learning have all been shown to broaden students’ thinking.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Trobov X.T. | professor | SamDU |
2 | Musulmonov N.. | professor | Oʻzbekiston-Finlandiya pedagogika instituti |
3 | Tursunov F.. | assistent | Oʻzbekiston-Finlandiya pedagogika instituti |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. Дударев В.А. Интеграция информационных систем в области неорганической химии и материаловедения.Москва. 2017. 320 с. |
2 | 2. Исмаков В.А. Интеграция науки и высшего образования в области био- и органической химии и биотехнологии. Материалы XIII Всероссийской научной интернет-конференции, Уфа, 2019 г, с.245. |
3 | 3. Ерёмин В.В. Математика в химии. Москва, 2016. 66 стр. |
4 | 4. Ненайденко В.Г., Гладилин А.К., Беклемишев М.К. Менделеевская олимпиада. Заданиятеоретическихтуров 2002-2019. Москва, 2019.386 б. |
5 | 5. Howard Devoe Thermodynamics and chemistry.A.P.Ch.E.University of Maryland, 2015, 504 p. |
6 | 6. Akbarov X.I., Tillaev R.S., Sa’dullaev B.U. “Fizikaviy kimyo”. “Universitet”, 2015, 436 bet. |
7 | 7. Лунин В.В., Кузменко Н.Е., Успенская И.А., Каргов С.И., Еремин В.В. Основы физической химии. Теория и задачи. Москва, 2005. 478 с |
8 | 8. Семиохин И.А. Сборник задач по химической термодинамике. Москва, 2004. |
9 | 9. Trobov X.T., Xolikov A.J. Fizikaviy kimyo. Uslubiy qo‘llanma, Samarqand. SamDU, 2017, 156 b. |
10 | 10. Trobov X.T. Fizikaviy kimyodan masalalar to‘plami. O‘quv qo‘llanma, Samarqand. SamDU, 2022, 240 b |