9

Maqalada PRkampaniya túsnigi,onıń túrleri,modelleri hám kampaniya strategiyası máselesi kóripshıǵılǵan.Sonıń menen birge,PRkampanıyalarınıń jumısnátiy jeliligin asırırwdaǵı áhmiyeti hám maqsetli auditoriya menen islesi wusılları ámeliy mısallar menen úyrenilgen.

  • Количество прочтений 9
  • Дата публикации 31-05-2024
  • Язык статьиQoraqalpoq
  • Страницы29-32
English

Maqalada PRkampaniya túsnigi,onıń túrleri,modelleri hám kampaniya strategiyası máselesi kóripshıǵılǵan.Sonıń menen birge,PRkampanıyalarınıń jumısnátiy jeliligin asırırwdaǵı áhmiyeti hám maqsetli auditoriya menen islesi wusılları ámeliy mısallar menen úyrenilgen.

English

 

 

The concept of a PRcampaign,itstypes,models and campaign strategy are discussed in the article.Also,the importance of PRcampaigns in increasing work efficiency and methods of working with the target audience are shown with practical examples.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Esengeldieva A.Y. student Qaraqalpaq mámleket universiteti
Название ссылки
1 .КалемелС.М.,СеитерА.К.,БрумЭ.М.ПабликРилейшнз.Теорияипрактика.–М.:Издательскийдом.«Вильянс».2001.2.МуминовФ.Пабликрилейшнз:историяитеория.–Т.:Ижоддунёси.2004.3.ПочепцовГ.ПабликРилейшнздляпрофессионалов.–М.:2000.4.BerneysE.L.TheLaterYears.PublicRelationsInsights1956-1986.-Rhinebeck:FreePress,1986.-P.12.5.ArziyevF.Pablikrileyshnz–axborotortidagimanfaat.//Xalqso`zi,2003,4noyabr.6.PRESSLANGUAGEISAQUALITYOFLITERARYANDORALLANGUAGESIZE.GSeitnazarova-Конференции,20207.RelativityoftheGenre,Theme,IdeaandImageinArtisticExpression.SGSuxanatdinovna.
В ожидании