Mazkur maqolada o‘quvchilarda milliy cholg‘u ijrochilik ko‘nikmalarini rivojlantirishning pedagogik imkoniyatlari, shu jumladan; o‘quvchilarning ijrochilik ko‘nikmalarini rivojlantirishda cholg‘u soziga xos bo‘lgan zarblar va bezaklar haqidaularga kengroq ma’lumot berilishi,uniamalda o‘qituvchining o‘zi ijro qilib har bir usulda ishlatiladigan shtrixlar haqida aniq tushuncha hosil qilishi, o‘quvchilar ushbu ko‘rsatilgan amallarni mustaqil bajarishni amalga oshira olgandagina ularda muayyan ko‘nikma hosil bo‘lishi haqida fikr yuritiladi. Shuningdek, o‘quvchilarning o‘zlashtirgan bilimlari ularning xotirasida intuitsiya shaklida umumlashishi, mazkur jarayonda ijrochilik ko‘nikmalarining rivojlanishi haqida fikrlar bayon etilgan
Mazkur maqolada o‘quvchilarda milliy cholg‘u ijrochilik ko‘nikmalarini rivojlantirishning pedagogik imkoniyatlari, shu jumladan; o‘quvchilarning ijrochilik ko‘nikmalarini rivojlantirishda cholg‘u soziga xos bo‘lgan zarblar va bezaklar haqidaularga kengroq ma’lumot berilishi,uniamalda o‘qituvchining o‘zi ijro qilib har bir usulda ishlatiladigan shtrixlar haqida aniq tushuncha hosil qilishi, o‘quvchilar ushbu ko‘rsatilgan amallarni mustaqil bajarishni amalga oshira olgandagina ularda muayyan ko‘nikma hosil bo‘lishi haqida fikr yuritiladi. Shuningdek, o‘quvchilarning o‘zlashtirgan bilimlari ularning xotirasida intuitsiya shaklida umumlashishi, mazkur jarayonda ijrochilik ko‘nikmalarining rivojlanishi haqida fikrlar bayon etilgan
In this article, the pedagogical possibilities of developing students' national musical instrument performance skills, including; in the development of students' performance skills, they should be given more information about the beats and decorations characteristic of the sound of the instrument; it is thought that they will develop certain skills onlywhen the students can perform these actions independently. In addition, thoughts are expressed about the generalization of the acquired knowledge of students in their memory in the form of intuition, and the development of performance skills in this process
В данной статье рассмотрены педагогические возможности развития у учащихся навыков игры на национальных музыкальных инструментах, в том числе; при развитии исполнительских навыков учащихся следует давать им больше информации о тактах и украшениях, характерных для звучания инструмента, считается, что определенные навыки у них будут формироваться только тогда, когда учащиеся смогут выполнять эти действия самостоятельно; Кроме того, высказываются мысли об обобщении полученных знаний учащихся в их памяти в форме интуиции, развитии в этом процессе исполнительских навыков
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Hakimov K.G. | o’qituvchi | UzNMАI |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1.Oʻzbekiston Respublikаsi Prezidentining 2017-yil 17-noyаbrdаgi PQ-3391-son, “Oʻzbek milliy mаqom sаn’аtini yаnаdа rivojlаntirish сhorа-tаdbirlаri toʻgʻrisidа”gi qаrori2.Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 02.02.2022 yildagi PQ-112-son Qarori3.Форобий Абу Наср. Фозил одамлар шахри. –Т.:А.Қодирий ном. Халқ мероси нашриёти., -Т., 1993. –224 Б.4.Педагогика: энциклопедия. II жилд / тузувчилар: жамоа.//Тошкент: “Ўзбекистон миллий энциклопедияси” Давлат илмий нашриёти. 2015. –376 Б.5.Shоmurоdоv J.О.Оʻquvchilаrning bаdiiy-еstеtik mаzmundаgi оʻquv mаtеriаllаrini kоgnitiv qаbul qilish lаyоqаtini rivоjlаntirish mехаnizmlаri pеd. fаn. fаlsаfа dоk. (PhD) diss. -T:. 2023. -156 b. |