Ushbu maqolada biologiya fanidan amaliy mashq va masalalar yechishning qulay va sodda usullarini ishlab chiqishning maktab ta’lim tizimidagi, o‘quvchilarni bilim samaradorligi hamda o‘qituvchining samarali va qulay ish faoliyatini tashkil etishdagi ahamiyati haqida so‘z boradi.
Ushbu maqolada biologiya fanidan amaliy mashq va masalalar yechishning qulay va sodda usullarini ishlab chiqishning maktab ta’lim tizimidagi, o‘quvchilarni bilim samaradorligi hamda o‘qituvchining samarali va qulay ish faoliyatini tashkil etishdagi ahamiyati haqida so‘z boradi.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Burxonova M.M. | o'qituvchi | Andijon davlat pedagogika instituti |
2 | Sirojidinov B.A. | o'qituvchi | Andijon davlat pedagogika instituti |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. Dyui, Jon. Ta’lim nazariyasi. (Theories of Education). Blekvell Pablishing, 2008. 47-b. |
2 | 2. Vigotskiy, Lev. Tafakkur va til. (Thought and Language). Nashr: MIT Press, 1986. 83-b. |
3 | 3. Jabborov R.F. Muammoli ta’lim va uning samaradorligi. Toshkent davlat pedagogika universiteti, 2015. 64-b. |
4 | 4. Sharipova T.N. Kontekstual ta’lim: nazariya va amaliy yondoshuvlar. – T.: Fan va texnologiyalar, 2017. 29-b. |