Ushbu maqolada maktabgacha yoshdagi bolalarning ta'lim faoliyatiga faol tashabbuskorlik munosabatini shakllantirishning ijtimoiy-psixologik xususiyatlari tahlil qilingan.
Ushbu maqolada maktabgacha yoshdagi bolalarning ta'lim faoliyatiga faol tashabbuskorlik munosabatini shakllantirishning ijtimoiy-psixologik xususiyatlari tahlil qilingan.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Qodirova O.S. | o'qituvchi | Andijon davlat pedagogika instituti |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. Xasanova G.K. Ta'lim faoliyatining tasnifi va baholash tasnifi: Pedagogik muammolarni takomillashtirish // Ilg‘or fan va texnologiya xalqaro jurnali. jild. 29. № 11s, 2020. |
2 | 2. Xasanova G.K. Boshlang‘ich ta'limda o‘quvchilarning ijodiy faoliyatini shakllantirishning pedagogik xususiyatlari // Akademiya No 7 (46), 2019 yil. |
3 | 3. Turdiyeva G.S., Sulaymanova M.A. Moodle masofaviy ta'lim platformasi orqali o‘quv jarayonida elektron o‘quv resurslarini tashkil etish usullari // AKADEMİYA. No 5 (56), 2020. 40-43-b. |
4 | 4. Qodirova D.M. Jahon psixologlari tomonidan o‘tkazilgan tadqiqotda yoshlarning yoshga bog‘liq muammolarining xususiyatlari. // Pedagogika muammolari, 2020. 8-10-b. |
5 | 5. Qodirova D.M., Axmedova D.Z. O‘quv jarayonida yoshlarning intellektual ijodi imkoniyatlarini rivojlantirishning psixologik asoslari // Akademiya. No 5 (56), 2020. 43-45-b. |