36

Ушбу мақолада замонавий шароитда хизмат кўрсатиш соҳаси корхоналарини инновацион ривожлантириш моделларининг назарий-услубий асослари, Ўзбекистон Республикасида хизматлар соҳаси таҳлили, хизмат кўрсатиш соҳасини тармоқлар ва уларнинг таркиби бўйича тақсимлаш модели, хизмат кўрсатиш соҳасининг функциялари, хизмат кўрсатиш корхоналарини ривожлантириш моделларининг қисқача тавсифи ёритилган

  • Количество прочтений 36
  • Дата публикации 30-08-2024
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы468-479
Ўзбек

Ушбу мақолада замонавий шароитда хизмат кўрсатиш соҳаси корхоналарини инновацион ривожлантириш моделларининг назарий-услубий асослари, Ўзбекистон Республикасида хизматлар соҳаси таҳлили, хизмат кўрсатиш соҳасини тармоқлар ва уларнинг таркиби бўйича тақсимлаш модели, хизмат кўрсатиш соҳасининг функциялари, хизмат кўрсатиш корхоналарини ривожлантириш моделларининг қисқача тавсифи ёритилган

Русский

В данной статье рассмотрены теоретические и методологические основы моделей инновационного развития предприятий сферы услуг в современных условиях, проведен анализ сферы услуг Республики Узбекистан, модель распределения сферы услуг по отраслям и их структура, функции сфера услуг, краткая характеристика моделей развития предприятий сферы услуг.

English

This article covers the theoretical and methodological foundations of innovative development models of service industry enterprises in modern conditions, the analysis of the service industry in the Republic of Uzbekistan, the distribution model of the service industry by sectors and their structure, the functions of the service industry, a brief description of the development models of service enterprises.

Название ссылки
1 Aldrich, Howard E., and Peter V. Marsden (1988). "Environments and Organizations," in Handbook of Sociology, ed. Neil J. Smelser, 361-92. Newbury Park, CA: Sage Publications.
2 Allen Thomas J. (1984) Managing the Flow of Technology: Technology Transfer and the Dissemination of Technological Information Within the R&D Organization / Thomas J. Allen. — Publisher: The MIT Press, -320 p.
3 Anderson E. J. (2013) Business Risk Management: Models and Analysis. Wiley, -384 p
4 Campbell, Donald (1969). "Variation and Selective Retention in SocioCultural Evolution." GeneralSystems: Year bookotthe Society for General Systems Research, 16.69-85
5 Carroll, Glenn R., and Michael T. Hannan (1989). "Density Dependence in the Evolution of Populations of Newspaper Organizations." American Sociological Review, 54.524-41
6 Freeman, John H., and Michael T. Hannan (1983). "Niche Width and the Dynamics of Organizational Populations." American Journal of Sociology. 88,1116-45. - (1989)
7 Future of Jobs Report (2023) World Economic Forum. ISBN-13: 978-2-940631-96-4
8 Hall, J. (2018). Integration of refugees and support of the ethos of conflict. Journal of Conflict Resolution, 62(9), 2040-2067.
9 Oakland J.S. (2014) Total Quality Management and Operational Excellence: Text with Cases / John S. Oakland. — Routledge; 4 edition. -500 p.
10 Wilson R. A. (2014) Comprehensive Guide to Project Management Schedule and Cost Control: Methods and Models for Managing the Project Lifecycle (FT Press Operations Management) / Randal Wilson. — Pearson FT Press; 1 edition . -288 p.
11 Абдулаєва З. И. (2013) Стратегический анализ инновационныхрисков /З. И. Абдулаева, А. О. Недосекин. –СПб.: Изд-воПолитехн. университета, -150 с
12 Аванесова Г.А. (2005) Сервисная деятельность: историческая и современная практика, предпринимательство, менеджмент [Текст] / Г.А. Аванесова. – М.: Аспект Пресс, – 318 с.
13 Ансофф И. (2009) Стратегический менеджмент. Классическое издание. — Питер, - 344 с
14 Балаева О.Н. (2007) Сфера услуг в мировой экономике: тенденции развития [Текст] / О.Н. Балаева // Мировая экономика и международные отношения. – №3. – С. 23-29
15 Гуссерль Э. (1999) Идеи к чистой феноменологии и феноменологической философии. Т. 1. –М.: ДИК, - 293 с.
16 Дженстер П. (2004) Аналіз сильних і слабких сторін компанії: визначення стратегічних можливостей: пер. з англ. / П. Дженстер, Д. Хассі. — М. : ВД «Вільямс», -368 с.
17 Зеткина О.В. (2003) Об управлении устойчивостью предприятия / О. В. Зеткина. — М. : Аудит: ЮНИТИ, -134 с.
18 Ильяшенко С.М. (2011) Управление инновaционным развитием: Учебн. пособие. [Текст]/С.М. Ильяшенко. – 2-е изд., перераб и доп. – Сумы: ВДТ «Университетская книга», – 250 с.
19 Кныш М.И. (2002) Стратегическое управление корпорациями / М. И. Кныш, В. В. Пучков, Ю. П. Тютиков. –СПб.: КультИнформ-Пресс, -239 с
20 Курбанова И.Т. (2012) Управление инновационным развитием предприятия сферы услуг [Электронный ресурс] / И.Т. Курбанова, И.К. Шахбанова. – Режим доступа: http://uecs.ru/uecs-37-372012/item/998-2012-01-31-06-05-56.
21 Погорєлов Ю.С. (2006) Розвиток підприємства: поняття та види [Електронний ресурс] / Ю.С. Погорєлов. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/Articles/Kultnar/knp88/knp88_75-81.pdf
В ожидании