29

Maqolada “Pedagogik akmeologik” fanini o‘rganishda akmeologik qonuniyatlar, mexanizmlar, shartlar va omillar, rivojlanish va o‘z-o‘zini rivojlantirish haqida bilimlar tizimini shakllantirish. Oliy taʼlim sohasidagi mutaxassis o‘quv jarayoni ishtirokchilarini akmeologik qo‘llab-quvvatlash akmeologik muammolarni o‘rganishni, taʼlim sohasidagi mutaxassislarning kasbiy malakasini oshirishni talab qiladi. Pedagogik akmeologiyao‘zining rivojlanishining boshidanoq inson faoliyatining turli sohalarida yuqori toifali mutaxassislarni shakllantirish uchun strategiya va texnologiyalarni ishlab chiqadi

  • Количество прочтений 29
  • Дата публикации 01-08-2024
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы726-730
Ўзбек

Maqolada “Pedagogik akmeologik” fanini o‘rganishda akmeologik qonuniyatlar, mexanizmlar, shartlar va omillar, rivojlanish va o‘z-o‘zini rivojlantirish haqida bilimlar tizimini shakllantirish. Oliy taʼlim sohasidagi mutaxassis o‘quv jarayoni ishtirokchilarini akmeologik qo‘llab-quvvatlash akmeologik muammolarni o‘rganishni, taʼlim sohasidagi mutaxassislarning kasbiy malakasini oshirishni talab qiladi. Pedagogik akmeologiyao‘zining rivojlanishining boshidanoq inson faoliyatining turli sohalarida yuqori toifali mutaxassislarni shakllantirish uchun strategiya va texnologiyalarni ishlab chiqadi

Название ссылки
1 [1]Tillayeva G. Akmeologiya asoslari: o‘quv qo‘llanma / G.Tillayeva. O‘zbekiston Respublikasi Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi. -T.: “Tafakkur Bo‘stoni”, 2014. -192 b.[2]Bodalev A.A. “Akmeologiya o‘quv va ilmiy intizom sifatida”, -M., 1993.[3]Маркова А.К. Психология профессионализма. –М.: ИНФРА-М, 1998. –526 с., с. 139.[4]Xolmurodov A.Sh. Nodavlat ta’lim tashkilotlarida umumiy o‘rta ta’lim maktablari pedagog kadrlarining malakasini oshirish mexanizmini takomillashtirish: doktorlik diss. avtoref. ped.fan.dok. –Toshkent, 2023. –96 b.
В ожидании