30

Ushbu maqolada sanoat korxonalarini rivojlantirish bo‘yicha raqamli marketing strategiyalarini ishlab chiqishning asosiy tamoyillari va usullari tahlil qilinadi. Raqamli marketing vositalaridan foydalanish sanoat korxonalariga bozor ulushini kengaytirish, mijozlar bilan samarali muloqot qilish va raqobatbardoshligini oshirish imkonini beradi. Maqolada turli raqamli platformalar, SEO, kontent marketingi va mijozlar bilan aloqalarni boshqarish tizimlarining samarali qo‘llanilishi bo‘yicha tavsiyalar keltirilgan. Raqamli marketing strategiyalari orqali korxonalar rivojlanishi uchun yangi imkoniyatlar ochilishi tahlil etilgan.

  • Название журналаRaqamli iqtisodiyot
  • Номер выпуска8-son
  • Количество просмотров 30
  • Количество прочтений 30
  • Дата публикации 21-10-2024
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы168-184
Ўзбек

Ushbu maqolada sanoat korxonalarini rivojlantirish bo‘yicha raqamli marketing strategiyalarini ishlab chiqishning asosiy tamoyillari va usullari tahlil qilinadi. Raqamli marketing vositalaridan foydalanish sanoat korxonalariga bozor ulushini kengaytirish, mijozlar bilan samarali muloqot qilish va raqobatbardoshligini oshirish imkonini beradi. Maqolada turli raqamli platformalar, SEO, kontent marketingi va mijozlar bilan aloqalarni boshqarish tizimlarining samarali qo‘llanilishi bo‘yicha tavsiyalar keltirilgan. Raqamli marketing strategiyalari orqali korxonalar rivojlanishi uchun yangi imkoniyatlar ochilishi tahlil etilgan.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Rajabova M.A. o'qituvchi Buxoro davlat universiteti
Название ссылки
1 Chaffey, D. (2016). Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice. Pearson Education
2 Ryan, E., & Jones, L. (2011). Understanding Digital Marketing: Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation. Kogan Page
3 Solomon, M., Marshall, G. W., & Stuart, E. W. (2019). Consumer Behavior: Buying, Having, and Being. Pearson Education
4 Kotler, P., Kartajaya, H., & Setiawan, I. (2017). Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital. Wiley
5 Charlesworth, A. (2014). Digital Marketing: A Practical Approach. Routledge
6 Heaton, J. (2020). A Practical Guide to Digital Marketing for Small Business. Independently Published
7 Rajabova M. ISTE’MOLCHILARNING AFZALLIKLARINI TAHLIL QILISHDA MARKETING TADQIQOTLARI VA XIZMATLARIDAN FOYDALANISH SAMARADORLIGI //ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz). – 2023. – Т. 43. – №. 43
8 Abduxolikova R. M. ADVANTAGES OF MARKETING STRATEGIES IN ATTRACTING INDIVIDUAL AND CORPORATE CLIENTS //IMRAS. – 2023. – Т. 6. – №. 8. – С. 143-148
9 Abduxolikovna R. M. MARKETING STRATEGIES AND THEIR TYPES IN INCREASING PRODUCT COMPETITIVENESS IN INDUSTRIAL ENTERPRISES //IMRAS. – 2024. – Т. 7. – №. 6. – С. 294-300
В ожидании