3

Maqolada hududlarda xizmatlar samaradorligini oshirishninig tashkiliy iqtisodiy mexanizmlari o‘rganilgan. Asosiy e’tibor iqtisodiyotni innovatsion rivojlantirish sharoitida yangi texnologiyalar asosida xizmatlar sohasini modernizatsiyalashtirish orqali xizmatlar sifati va samaradorligini oshirish holatlari o‘rganib chiqilgan.

  • Количество прочтений 3
  • Дата публикации 31-10-2024
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы34-43
Ўзбек

Maqolada hududlarda xizmatlar samaradorligini oshirishninig tashkiliy iqtisodiy mexanizmlari o‘rganilgan. Asosiy e’tibor iqtisodiyotni innovatsion rivojlantirish sharoitida yangi texnologiyalar asosida xizmatlar sohasini modernizatsiyalashtirish orqali xizmatlar sifati va samaradorligini oshirish holatlari o‘rganib chiqilgan.

Русский

В статье рассматриваются организационно-экономические механизмы повышения эффективности услуг в регионах. Основное внимание уделяется случаям повышения качества и эффективности услуг за счет модернизации сферы услуг на основе новых технологий в условиях инновационного развития экономики.

English

The article examines the organizational and economic mechanisms of improving the efficiency of services in the regions. The main focus is on cases of improving the quality and efficiency of services by modernizing the service sector based on new technologies in the context of innovative economic development.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Bozorov D.B. - Sh.Rashidov nomidagi SamDUning inson resurslari va mahalla taraqqiyotini boshqarish instituti
Название ссылки
1 Farmon (2022) O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Sh.Mirziyoevning 2022-yil 28 yanvardagi 2022-2026-yillarga mo‘ljallangan Yangi O‘zbekistonning Taraqqiyot strategiyasi to‘g‘risida gi PF-60-sonli Farmoni.
2 Pardaev M.Q. (2009) Xizmatlarning ijtimoiy-iqgisodiy tabiati va uni rivojlantirishning o‘ziga xos xususnyatlari. // Servis., Ilmiy-ommabopjurnal., №1, B.38-46.
3 Агапова Т.А., Серегина С.Ф. (2007) макроэкономика: Учебник/ Под обшей ред, д.э.н., проф, А.В. Сидоровича; МГУ им. М.В. Ломоносова-4-е изд., перераб и доп.-М.: Дело и Сервис, 214 с.
4 Биндиченко Е.В. (2000) Сфера услуг: теория и практика / Изд-е Башкире, ун-та. – Уфа,– С. 83.
5 Гаранин А.И. (1980) Социално-экономические проблемы бытового обслуживания населения. Автореферат дис. ... д-ра экон. наук. - М.
6 Дмитрев В.М. (1996) Основ изучения и прогнозирование спроса на бытовые услуги. М.: Экономика, - с.32.
7 Котлер Ф. (2005) Маркетинг-менежмент// Экспрес-курс. 2-е изд/перевод с анг. Под ред. Божун С.Г. Спб.: Питер. С-301
8 Фатхутдинов Р.А. (2000) Стратегический менеджмент.: Учебник.: - М.: ЮНИТИ ДАНА, 272с.
9 Юхименко В.В. (1974) Социално-экономические вопросы прогнозирования бытового обслуживания населения. Автореферат дис. ... канд. экон. наук. – М.
10 Ядгаров Я.С. (1990) Бытовая обслуживаний. Экономика и култура сервиса. М.: Экономика, с.19.
В ожидании