Mazkur maqolada ta’lim-tarbiya jarayonida ijtimoiy falsafaning pedagogik aspektlari tahlil qilingan. Ijtimoiy falsafaning asosiy tushunchalari va tamoyillari pedagogik jarayonlarda inson shaxsini shakllantirishdagi ahamiyati yoritilgan. Shuningdek, ta’lim-tarbiya jarayonida ijtimoiy ongni rivojlantirish, ijtimoiy qadriyatlarni o‘zlashtirish hamda shaxsni har tomonlama kamol topishiga xizmat qiluvchi falsafiy yondashuvlarning pedagogik mexanizmlari o‘rganilgan. Muallif, pedagogik jarayonda ijtimoiy falsafaning g‘oyaviy-metodologik asoslarini amaliy qo‘llash bo‘yicha tavsiyalar bergan. Maqolada ta’lim va tarbiya jarayonida ijtimoiy ong va mas’uliyatni shakllantirishning dolzarb masalalari ko‘rib chiqilgan.
Mazkur maqolada ta’lim-tarbiya jarayonida ijtimoiy falsafaning pedagogik aspektlari tahlil qilingan. Ijtimoiy falsafaning asosiy tushunchalari va tamoyillari pedagogik jarayonlarda inson shaxsini shakllantirishdagi ahamiyati yoritilgan. Shuningdek, ta’lim-tarbiya jarayonida ijtimoiy ongni rivojlantirish, ijtimoiy qadriyatlarni o‘zlashtirish hamda shaxsni har tomonlama kamol topishiga xizmat qiluvchi falsafiy yondashuvlarning pedagogik mexanizmlari o‘rganilgan. Muallif, pedagogik jarayonda ijtimoiy falsafaning g‘oyaviy-metodologik asoslarini amaliy qo‘llash bo‘yicha tavsiyalar bergan. Maqolada ta’lim va tarbiya jarayonida ijtimoiy ong va mas’uliyatni shakllantirishning dolzarb masalalari ko‘rib chiqilgan.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Ergasheva G.M. | “Pedagogika va psixologiya” kafedrasi dotsenti | “International school of finance technology and science" nodavlat oliy ta'lim muassasasi |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Abdullayeva, D. (2020). Ta’lim-tarbiyajarayonida milliy qadriyatlarning ahamiyati. Toshkent: Fan nashriyoti.2.Freire, P. (1970). Pedagogy of the Oppressed. New York: Continuum.3.Gellner, E. (1996). Conditions of Liberty: Civil Society and Its Rivals. London: Penguin.4.Karimov, A. (2021). O‘zbek ta’lim tizimida ijtimoiy qadriyatlarni shakllantirish masalalari. Toshkent: Ma’naviyat.5.Krupskaya, N. Yu. (1929). O pedagogike i vospitanii. Moskva: Gosizdat.6.Nurmatov, O. (2019). Ijtimoiy falsafa va pedagogika: integratsiyalashgan yondashuvlar. Samarqand:Ilmiy tadqiqotlar markazi.7.Lazarev, V. S. (2017). Obshchestvennoye soznaniye v pedagogike: teorii i praktiki. Moskva: Nauka.8.Soliyeva, M. (2022). Pedagogik jarayonda ijtimoiy falsafaning metodologik asoslari. Toshkent: O‘zbekiston milliy universiteti nashriyoti. |