Maqolada ta’lim tizimining mehnat bozorining ehtiyojlariga moslashuvi, oliy ta’lim muassasalari va ish beruvchilar o‘rtasida samarali hamkorlikning ahamiyati, shuningdek, innovatsion ta’lim metodlari va texnologiyalarining ta’lim jarayoniga ta’siri o‘rganiladi. Xalqaro tajribalar asosida ta’lim tizimining mehnat bozoriga moslashuvchanligini oshirishning metodologik va amaliy jihatlari tahlil qilinadi. Maqolada taqdim etilgan tahlillar, iqtisodiyotning turli sohalarida raqobatbardosh kadrlarni tayyorlashni ta’minlash uchun ta’lim tizimi va mehnat bozori o‘rtasida samarali integratsiyani amalga oshirish yo‘llari bo‘yicha ilmiy-amaliy tavsiyalarni ishlab chiqishga imkon yaratadi.
Maqolada ta’lim tizimining mehnat bozorining ehtiyojlariga moslashuvi, oliy ta’lim muassasalari va ish beruvchilar o‘rtasida samarali hamkorlikning ahamiyati, shuningdek, innovatsion ta’lim metodlari va texnologiyalarining ta’lim jarayoniga ta’siri o‘rganiladi. Xalqaro tajribalar asosida ta’lim tizimining mehnat bozoriga moslashuvchanligini oshirishning metodologik va amaliy jihatlari tahlil qilinadi. Maqolada taqdim etilgan tahlillar, iqtisodiyotning turli sohalarida raqobatbardosh kadrlarni tayyorlashni ta’minlash uchun ta’lim tizimi va mehnat bozori o‘rtasida samarali integratsiyani amalga oshirish yo‘llari bo‘yicha ilmiy-amaliy tavsiyalarni ishlab chiqishga imkon yaratadi.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Saloxitdinov S.F. | dotsent v.v.b., (PhD) | O‘zbekiston Milliy universiteti Jizzax filiali “Iqtisodiyot va turizm” kafedrasi |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Prezident Shavkat Mirziyoyevning O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisiga yo‘llagan Murojaatnomasi, 2023-yil 20-dekabr |
2 | Гордийенко A.A. Социокултурные основания еволюсии образования будущего // Современнойе образованийе: проблемы и перспективы. – 1995. – С. 5-19. |
3 | Doeringer P., Piore M., Internal Labour Markets and Manpower Analyses Lexington, Mass, 1971; Standing G. Unemployment and Labour Market Flexibility. ILO, - Geneva, 1986. – P. 19-20. |
4 | О. А. Подольский, В. А. Погожина. Ключевые компетенции выпускников и молодых специалистов при приеме на работу. “Научное обозрение: гуманитарные исследования” —1/2016, 96-103 c |
5 | Зеер Э. З. Идентификация универсальных компетенций выпускников работодателем // Высшее образование в России. – 2007. – № 11. – С. 39–45. |
6 | Зимняя И. Ключевые компетенции – новая парадигма результата современного образования // Высшее образование сегодня. – 2003. – № 5. – С. 34–42. |
7 | Магера И. В. Проблема молодежной занятости и безработицы в контексте несоответствия рынка образовательных услуг и рынка труда // Современная экономика: проблемы, тенденции, перспективы. – 2012. – № 6. – С. 2–8. |
8 | Ковалева А. И. Профессиональная мобильность // Знание. Понимание. Умение. – 2012. – № 1. – С. 298–299. |
9 | Кузьмин Е. Я. Рынок труда и профессий для молодых специалистов: проблемы и пути их решения // Высшее образование в России. – 2012. – № 12. – С. 138–141. |
10 | Skills Development. The World Bank. https://www.worldbank.org/en/topic/ skillsdevelopment |
11 | Future of Work 2022 global report. Monster. 2022. p. 46. https://media. monster.com/marketing/2022/The-Future-of-Work-2022-Global-Report.pdf |