26

Hozirgi tezkor raqamli transformatsiya davrida raqamli savodxonlik raqamli iqtisodiyotda ishtirok etish uchun asosiy tushunchaga aylangan. Raqamli savodxonlik iqtisodiy, ijtimoiy va fuqarolik faoliyatida ishtirok etish uchun raqamli texnologiyalardan foydalanadigan shaxslar va tashkilotlarni o‘z ichiga oladi. Ushbu maqola raqamli savodxonlik va raqamli iqtisodiyotning kesishish nuqtalarini o‘rganadi, uning jamiyatga ta’siri, inklyuzivlik va innovatsiyalarni rivojlantirish uchun yuzaga keladigan muammolar va imkoniyatlarni tahlil qiladi.

  • Название журналаRaqamli iqtisodiyot
  • Номер выпуска10-son
  • Количество просмотров 26
  • Количество прочтений 26
  • Дата публикации 08-01-2025
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы234-241
Ўзбек

Hozirgi tezkor raqamli transformatsiya davrida raqamli savodxonlik raqamli iqtisodiyotda ishtirok etish uchun asosiy tushunchaga aylangan. Raqamli savodxonlik iqtisodiy, ijtimoiy va fuqarolik faoliyatida ishtirok etish uchun raqamli texnologiyalardan foydalanadigan shaxslar va tashkilotlarni o‘z ichiga oladi. Ushbu maqola raqamli savodxonlik va raqamli iqtisodiyotning kesishish nuqtalarini o‘rganadi, uning jamiyatga ta’siri, inklyuzivlik va innovatsiyalarni rivojlantirish uchun yuzaga keladigan muammolar va imkoniyatlarni tahlil qiladi.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Rixsixojayev A.D. bosh mutaxassisi “Raqamli iqtisodiyot tadqiqotlari markazi” DM
Название ссылки
1 Gilster, P. (1997). Digital Literacy. New York, NY: John Wiley & Sons, Inc.
2 UNESCO Institute for Information Technologies in Education. (2011, May). Digital literacy in education policy brief. Retrieved from http://unesdoc.unesco.org/images/0021/002144/214485e.pdf
3 Bawden, D., & Robinson, L. (2009). The Dark Side of Digital Literacy. Journal of Documentation, 65(3), 328-338.
4 European Commission (2018). Digital Literacy and Skills for the Digital Economy. European Commission.
5 Van Dijk, J. A. G. M. (2020). The Digital Divide: The Internet and Social Inequality in International Perspective. Sage Publications.
6 Bawden, D., & Robinson, L. (2009). The Dark Side of Digital Literacy. Journal of Documentation, 65(3), 328-338.
7 De Gagne, J.C.; Walters, K.J. The lived experience of online educators: hermeneutic phenomenology. Journal of Online Learning and Teaching June 2010,6(2). Available online: https://jolt.merlot.org/vol6no2/degagne_0610.htm (accessed 28 July 2020).
8 Favale, T.; Soro, F.; Trevison, M.; Drago, I.; Mellia, M. Campus traffic and e-learning during COVID-19 pandemic. Computer Networks 20 July 2020, 176. https://doi.org/10.1016/j.comnet.2020.107290
В ожидании