Ushbu maqolada bo‘lajak o‘qituvchilarning pedagogik konfliktlarni bartaraf etish bo‘yicha tayyorgarlik darajasini baholash mezonlari va diagnostika vositalari yoritiladi. Pedagogik konfliktlarning mohiyati, ularni bartaraf etish jarayonida zarur bo‘ladigan bilim, ko‘nikma va kompetensiyalar tizimi, shuningdek, ushbu kompetensiyalarni o‘lchash va baholashda qo‘llaniladigan zamonaviy diagnostika metodlari tahlil qilinadi.
Ushbu maqolada bo‘lajak o‘qituvchilarning pedagogik konfliktlarni bartaraf etish bo‘yicha tayyorgarlik darajasini baholash mezonlari va diagnostika vositalari yoritiladi. Pedagogik konfliktlarning mohiyati, ularni bartaraf etish jarayonida zarur bo‘ladigan bilim, ko‘nikma va kompetensiyalar tizimi, shuningdek, ushbu kompetensiyalarni o‘lchash va baholashda qo‘llaniladigan zamonaviy diagnostika metodlari tahlil qilinadi.
| № | Имя автора | Должность | Наименование организации |
|---|---|---|---|
| 1 | Majidova M.M. | o`qituvchi | ADPI |
| № | Название ссылки |
|---|---|
| 1 | 1. Berdiyev G. O‘quvchilarda shaxslararo munosabatlarning o‘ziga xos xususiyatlari.// Xalq ta’limi, №6,1998, B. 61-65. |
| 2 | 2. Jo‘rayev R. Q., Safarova R. G‘., Ibragimov X. I., Musayev U. Pedagogika fani Konsepsiyasi. // Xalq ta’limi, 2004, № 5, B. 8-31 |
| 3 | 3. Алтыникова Н.В., Музаев А.А. Оценка предметных и методических компетенций учителей: апробация единых федеральных оценочных материалов // Психологическая наука и образование. 2019. Том 24. № 1. С. 31—41. |
| 4 | 4. Яковлева И.П., Романова М.Л., Киселева Е.С., Матвеева Л.А. Современные методы оценки профессиональной надежности педагога [Электронный ресурс] // Научные труды Кубанского государственного технологического университета. 2017. № 2. С. 259—269. URL: https:// elibrary.ru/item.asp?id=2995262 |