16

Ushbu maqolada amaliy mashg‘ulotlar talabalarning nazariy bilimlarini mustahkamlash va real hayotda qo‘llash imkonini beruvchi mashg‘ulot shakli ekanligi, bu mashg‘ulot turi odatda talabalarda aniq ko‘nikmalarni shakillantirish, ilmiy tushunchalarni hayotiy misollar bilan tushuntirish va nazariy bilimlarni amalda qo‘llaynolish ko‘nikmasini xosil qilish, mustaqqil ishlash yordamida o‘z ko‘nikmalarini rivojlantirishi, uning usul va yo‘llari yoritib berilgan.

  • Количество прочтений 16
  • Дата публикации 04-10-2025
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы107-110
Ўзбек

Ushbu maqolada amaliy mashg‘ulotlar talabalarning nazariy bilimlarini mustahkamlash va real hayotda qo‘llash imkonini beruvchi mashg‘ulot shakli ekanligi, bu mashg‘ulot turi odatda talabalarda aniq ko‘nikmalarni shakillantirish, ilmiy tushunchalarni hayotiy misollar bilan tushuntirish va nazariy bilimlarni amalda qo‘llaynolish ko‘nikmasini xosil qilish, mustaqqil ishlash yordamida o‘z ko‘nikmalarini rivojlantirishi, uning usul va yo‘llari yoritib berilgan.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Xojabekova M.M. o`qituvchi ADPI
Название ссылки
1 1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 8-oktabrdagi PF-5847-son Farmoni
2 2. Xo‘jabekova M. Art-terapiya, –Andijon: 2025. –B. 42-45.
3 3. Mo‘minova G. Technologies for development of general competences of preschool teachers. Science and Innovation, 2023 2(4), –B. 632-634.
4 4. Iminova D. MAktabgacha ta'lim tashkiloti va maktab o‘rtasidagi hamkorlikning ahamiyati. Science and Education, 2021 2(1), –B. 301-303.
В ожидании