Maqolada pedagogik etika (o‘qituvchining kasbiy-axloqiy me’yorlari) va emotsional intellect (EI)ning ta’lim muassasalarida konfliktlarning oldini olishdagi o‘rni tahlil qilinadi. Etika va emotsional intellekt o‘zaro qanday mexanizmlar orqali ijobiy sinf iqlimini yaratishi, adolat va hurmat 134 tamoyillarini mustahkamlashi, shuningdek, noto‘g‘ri muloqot, baholashdagi xolislik muammolari, rollar to‘qnashuvi kabi nizoli vaziyatlarni pasaytirishi ko‘rsatib beriladi.
Maqolada pedagogik etika (o‘qituvchining kasbiy-axloqiy me’yorlari) va emotsional intellect (EI)ning ta’lim muassasalarida konfliktlarning oldini olishdagi o‘rni tahlil qilinadi. Etika va emotsional intellekt o‘zaro qanday mexanizmlar orqali ijobiy sinf iqlimini yaratishi, adolat va hurmat 134 tamoyillarini mustahkamlashi, shuningdek, noto‘g‘ri muloqot, baholashdagi xolislik muammolari, rollar to‘qnashuvi kabi nizoli vaziyatlarni pasaytirishi ko‘rsatib beriladi.
| № | Имя автора | Должность | Наименование организации |
|---|---|---|---|
| 1 | Majidova M.M. | o`qituvchi | ADPI |
| № | Название ссылки |
|---|---|
| 1 | 1. Xayrullaev T. Psixologiya va ta’lim - Toshkent: Fan va texnologiya nashriyoti. 2009. 93-b. |
| 2 | 2. Shamsiddinov X. Pedagogik psixologiya - Toshkent: O‘zbekiston milliy universiteti nashriyoti. 2017. 81-b. |
| 3 | 3. Mirzaahmedov D. Pedagogik ta’limning asoslari - Toshkent: O‘zbekiston xalq ta’limi nashriyoti. 2005. 117-b. |
| 4 | 4. Sultonov B. Ta’limda emotsional intellektning roli - Toshkent: Ma’naviyat va ma’rifat nashriyoti. 2018. 58-b. |
| 5 | 5. Augusto Landa, JM., Martos, MP., Lopez-Zarafa, E. (2010). ‘Emotional intelligence and the personality traits as predictors of psychological well-being in Spanish undergraduates’, Social Behavior and Personality: An International Journal, Vol. 38 No. 6, pp. 783-793. |
| 6 | 6. Goncalves, G., Reis, M., Sousa, C., Santos, J., Ramos-Organbidez, A., Scott, R.P., and Scott, P. (2016). ‘Cultural intelligence and conflict management styles’, International Journal of Organizational Analysis, Vol. 24 No. 4, pp. 725-742. |