Ushbu maqolada talabalarning mediakompetentligini shakllantirishda onlayn ta’lim platformalarining oʻrni va ta'siri tahlil qilingan. Ta’lim jarayonida raqamli vositalardan foydalanish orqali axborotni tahlil qilish, tanqidiy mulohaza yuritish, multimediali kontent yaratish kabi koʻnikmalarning rivojlanish holati ochib berilgan. Shuningdek, bir qator ilgʻor onlayn platformalarning imkoniyatlari, ularning samaradorligi va pedagogik ta'siri tahlil etilgan.
Ushbu maqolada talabalarning mediakompetentligini shakllantirishda onlayn ta’lim platformalarining oʻrni va ta'siri tahlil qilingan. Ta’lim jarayonida raqamli vositalardan foydalanish orqali axborotni tahlil qilish, tanqidiy mulohaza yuritish, multimediali kontent yaratish kabi koʻnikmalarning rivojlanish holati ochib berilgan. Shuningdek, bir qator ilgʻor onlayn platformalarning imkoniyatlari, ularning samaradorligi va pedagogik ta'siri tahlil etilgan.
| № | Имя автора | Должность | Наименование организации |
|---|---|---|---|
| 1 | Umarov A. . | o`qituvchi | ADPI |
| № | Название ссылки |
|---|---|
| 1 | 1. UNESCO. Media and Information Literacy Curriculum for Teachers. 2011. |
| 2 | 2. Buckingham D. Media Education: Literacy, Learning and Contemporary Culture. Polity Press. 2003. |
| 3 | 3. Nazarov A.Sh. Ta’limda raqamli texnologiyalar: nazariya va amaliyot. Toshkent. 2021. |
| 4 | 4. Oʻzbekiston Respublikasi ta’lim sohasini raqamlashtirish dasturi. 2022. |
| 5 | 5. Salimova G.A. Mediakompetentlikni rivojlantirishda ta’lim platformalarining oʻrni. // Pedagogika fanlari jurnali. 2023. |