345

Мақолада замонавий ўқитувчининг ўқув жараёнидаги компетенцияси, таълим жараёнида техник ўқув қуролларидан тўғри ва моҳирона фойдалана олиш (АКТ компетентлиги), ўқитувчининг АКТ компетентлиги таърифлари, унинг тузилмасида ўқитувчининг аспектлари, қолаверса, ўқитувчиларнинг АКТ компетентлиги юзасидан ЮНЕСКО тавсиялари ҳақида сўз боради. Мақолада булутли технологиялар, Web 2.0 технологияларининг имкониятлари ва уларни таълим жараёнида қўллашнинг афзалликлар ҳақида ҳам фикр юритилади

  • Read count345
  • Date of publication09-10-2018
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages
Ўзбек

Мақолада замонавий ўқитувчининг ўқув жараёнидаги компетенцияси, таълим жараёнида техник ўқув қуролларидан тўғри ва моҳирона фойдалана олиш (АКТ компетентлиги), ўқитувчининг АКТ компетентлиги таърифлари, унинг тузилмасида ўқитувчининг аспектлари, қолаверса, ўқитувчиларнинг АКТ компетентлиги юзасидан ЮНЕСКО тавсиялари ҳақида сўз боради. Мақолада булутли технологиялар, Web 2.0 технологияларининг имкониятлари ва уларни таълим жараёнида қўллашнинг афзалликлар ҳақида ҳам фикр юритилади

Русский

В статье рассматривается компетентность современного преподавателя в учебном процессе, эффективное применение технических знаний и умений в реальной образовательной деятельности (ИКТ-компетентность), а также аспекты преподавания в структуре компетенции. В статье приведены рекомендации ЮНЕСКО о компетентности преподавателей в области ИКТ, а также показаны примеры по применению облачных технологий, технологий Web 2.0 и обосновываются их преимущества при использовании в учебном процессе

English

The article is devoted to the competence of a modern teacher, ICT competence and usage of the new application and modern gadgets in the educational process, teacher’s competence in the field of information and communication technologies (ICT), UNESCO recommendations towards teachers’ competence and skills in a area of information technologies. Article also shows a cloud and Web 2.0 technologies and the benefits of using them in the learning process.

Author name position Name of organisation
1 Ashurova D.N. Ўқитувчи Ўзбекистон давлат жахон тиллари университети
2 Bekmuradov U.N. Ўқитувчи Таржимашунослик назарияси ва амалиёти кафедраси Таржима назарияси ва амалиёти факультети Ўзбекистон давлат жахон тиллари университети
Name of reference
1 Елизаров А. А. Базовая ИКТ компетенция как основа Интернет-образования учителя: Международная научно-практическая конференция RELARN-2004.
2 Лебедева М.Б., Шилова О.Н. Что такое ИКТ компетентность студентов педагогического университета и как ее формировать? // Информатика и образование. – 2004. – № 3. – С. 95-100.
3 Педагогик атамалар луғати. – Тошкент: Мерос, 2014. –15б.
4 Структура ИКТ компетентности учителей. Рекомендации ЮНЕСКО.
5 http://www.sitos.mesi.ru/
6 http://ito.edu.ru/2004/Moscow/Late/Late-0-4937.html.
Waiting