217

Повышение эффективности процесса коррекции нарушений языкового и речевого развития у детей старшего дошкольного возраста является актуальной задачей специальной педагогики, т.к. речевые нарушения часто встречаются в этом возрасте и своевременное проведение коррекционной работы позволит устранить причины потенциальной неуспеваемости детей в школе. В статье автор делает акцент на применение компьютерной техники в работе с детьми нарушениями развития, что значительно повысить эффективность любой деятельности.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 09-01-2022
  • Read count 217
  • Date of publication 10-12-2018
  • Main LanguageRus
  • Pages41-43
Русский

Повышение эффективности процесса коррекции нарушений языкового и речевого развития у детей старшего дошкольного возраста является актуальной задачей специальной педагогики, т.к. речевые нарушения часто встречаются в этом возрасте и своевременное проведение коррекционной работы позволит устранить причины потенциальной неуспеваемости детей в школе. В статье автор делает акцент на применение компьютерной техники в работе с детьми нарушениями развития, что значительно повысить эффективность любой деятельности.

Ўзбек

Катта мактабгача ёшдаги болаларда тил ва нутққа оид бузилишларни коррекция қилиш жараёнининг самарадорлигини ошириш ижтимоий педагогиканинг долзарб вазифалардан бири, чунки бу ёшда нутқий бузилишлар кўп учрайди ва коррекцион ишни ўз вақтида олиб бориш болаларнинг мактабда ўзлаштирмаслиги сабабларини бартараф қилади. Мақолада муаллиф ривожланишида бузилиши бўлган болалар билан ишлашда ҳар қандай фаолият самарадорлигини аҳамиятли тарзда оширадиган компьютер техникасини қўллашга алоҳида урғу беради.

Tags
English

Improving the efficiency of the process of correcting violations of language and speech development in children of senior preschool age is an urgent task of special pedagogy, since Speech disorders are often found at this age and the timely implementation of remedial work will eliminate the causes of the potential failure of children in school. In the article, the author focuses on the use of computer technology in working with children with developmental disabilities, which significantly increase the effectiveness of any activity.

Tags
Author name position Name of organisation
1 Abdullayeva G.. докторант, преподаватель Чирчикский ГПИ
Name of reference
Waiting