253

В статье рассматривается концепция информационной и учебной среды, суть которой заключается в том, что коммуникационные
процессы в такой среде обеспечивают дидактическую, методологическую и организационную основу обучения и представлений в
качестве центрального элемента учебного процесса. Как пример рассмотрены особенности организации учебного процесса в информационной и учебной среде при преподавании иностранного языка неязыковым специалистам.

  • Web Address
  • DOI
  • Date of creation in the UzSCI system 09-01-2022
  • Read count 253
  • Date of publication 27-04-2018
  • Main LanguageRus
  • Pages36-39
Русский

В статье рассматривается концепция информационной и учебной среды, суть которой заключается в том, что коммуникационные
процессы в такой среде обеспечивают дидактическую, методологическую и организационную основу обучения и представлений в
качестве центрального элемента учебного процесса. Как пример рассмотрены особенности организации учебного процесса в информационной и учебной среде при преподавании иностранного языка неязыковым специалистам.

Ўзбек

Мақолада ахборот ва таълим муҳитида коммуникация жараёнлари таълимнинг дидактик, методологик ва ташкилий асосларини ҳамда тасаввурларни таълим жараёнининг асосий элементи сифатида таъминлайдиган ахборот ва таълим концепцияси кўриб чиқилади. Мисол сифатида ихтисослиги тилшунослик бўлмаганларга чет тилини ўқитишда ахборот ва таълимга оид муҳитда ўқув жараёнини ташкил этишнинг ўзига хос хусусиятлари кўриб чиқилади.

Tags
English

The article considers the concept of information and learning environment, the essence of which is that communication processes in such an environment provide didactic, methodological and organizational background of training and presents as the central element of the educational process. As an example, the peculiarities of the organization of the educational process in the information and learning environment are considered when teaching nonlinguistic specialties to a foreign language.

Tags
Name of reference
Waiting