33

ANNOTATSIYA: Maqola jamiyatga raqobatbardosh mutaxassislarni tayyorlash bo'yicha ijtimoiy buyurtma tufayli o'zgargan zamonaviy bitiruvchilarga davlat talablarini o'rganishga bag'ishlangan; mutaxassisning axborot-grafik va elektron madaniyatini shakllantirishning dolzarb masalalari, oliy ta'limning o'quv jarayonida raqamli texnologiyalardan foydalanish, shuningdek, ijtimoiy-iqtisodiy sharoitlar va davlat tomonidan oliy ta'lim oldiga qo'yilgan vazifani hisobga olgan holda oliy ma'lumotga qo'yiladigan talablar. Axborot inqilobi davrida raqamli ta'lim texnologiyalaridan foydalanishda kuchli orqada qolish ta'lim sifatining keskin pasayishi va ijtimoiy ehtiyojlarning qoniqarsizligi uchun jiddiy xavf tug'diradi. Demak, raqamli texnologiyalardan foydalanish darajasini keskin oshirish, bosqichma-bosqich amalga oshirilishi lozim bo'lgan oliy ma'lumotli o'qituvchilarni yuqori malakali qayta tayyorlash zarurati paydo bo'ldi. Maqolada elektron ta'limning xususiyatlari va blok-sxema shaklida axborotni o'rganish vositalarining turlari muhokama qilinadi; elektron ta'limning hal qilinmagan muammolari ko'rsatilib, ushbu ta'limning afzalliklari va kamchiliklari ko'rib chiqiladi va ushbu muammolarni hal qilish usuli taklif etiladi. Raqamli texnologiyalardan an'anaviy oliy ta'limga zarur qo'shimcha sifatida foydalanish ta'lim veb-saytlaridan foydalanishni talab qiladi.

  • Read count33
  • Date of publication21-08-2020
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages
Ўзбек

ANNOTATSIYA: Maqola jamiyatga raqobatbardosh mutaxassislarni tayyorlash bo'yicha ijtimoiy buyurtma tufayli o'zgargan zamonaviy bitiruvchilarga davlat talablarini o'rganishga bag'ishlangan; mutaxassisning axborot-grafik va elektron madaniyatini shakllantirishning dolzarb masalalari, oliy ta'limning o'quv jarayonida raqamli texnologiyalardan foydalanish, shuningdek, ijtimoiy-iqtisodiy sharoitlar va davlat tomonidan oliy ta'lim oldiga qo'yilgan vazifani hisobga olgan holda oliy ma'lumotga qo'yiladigan talablar. Axborot inqilobi davrida raqamli ta'lim texnologiyalaridan foydalanishda kuchli orqada qolish ta'lim sifatining keskin pasayishi va ijtimoiy ehtiyojlarning qoniqarsizligi uchun jiddiy xavf tug'diradi. Demak, raqamli texnologiyalardan foydalanish darajasini keskin oshirish, bosqichma-bosqich amalga oshirilishi lozim bo'lgan oliy ma'lumotli o'qituvchilarni yuqori malakali qayta tayyorlash zarurati paydo bo'ldi. Maqolada elektron ta'limning xususiyatlari va blok-sxema shaklida axborotni o'rganish vositalarining turlari muhokama qilinadi; elektron ta'limning hal qilinmagan muammolari ko'rsatilib, ushbu ta'limning afzalliklari va kamchiliklari ko'rib chiqiladi va ushbu muammolarni hal qilish usuli taklif etiladi. Raqamli texnologiyalardan an'anaviy oliy ta'limga zarur qo'shimcha sifatida foydalanish ta'lim veb-saytlaridan foydalanishni talab qiladi.

Author name position Name of organisation
1 DAMINOV J.A. O`qituvchi NamMQI
2 NAJMIDDINOV I.B. O`qituvchi NamMQI
3 ISABOYEV S.M. O`qituvchi NamMQI
Name of reference
1 1. Хортон У., Хортон К. Электронное обучение: инструменты и технологии. М.: КУДИЦОбраз, 2005. 2. Применение информационно-коммуникационных технологий в образовании [Электронный ресурс]: электронное учебно-методическое пособие / А.В. Сарафанов, А.Г. Суковатый, И.Е. Суковатая и др. Красноярск: ИПЦ КГТУ. 2006. URL: 3. http://window.edu.ru/resource/923/60923/files/book2.pdf. 4. Применение ИКТ в образовании // Система федеральных образовательных порталов «Информационно-коммуникационные технологии в образовании». Электронная библиотека. URL: http://www.ict.edu.ru/lib/index.php?a=elib&c=getForm&r=resNode&d=mod&id_node=315.
Waiting