Maqolada autizm sindromli bolalarda kognitiv jarayonlar buzilishlarining
psixologik omillari hamda uning amaliy jihatlari keltiriladi. Autizm sindromli bolalar hayotiy faoliyatiga
to‘sqinlik qiluvchi omillar psixologik tahlil qilinib, ijtimoiy-psixologik xususiyatlarini hisobga olgan
holda ularning muvaffaqiyatli ijtimoiylashuvini amalga oshirish, tizimda ijtimoiy-psixologik xizmat
ko‘rsatish xususiyatlari tahlil qilinadi. Shuningdek, ushbu ilmiy muammo bo‘yicha o‘tkazilgan
eksperimental tadqiqotlar natijalari beriladi
Maqolada autizm sindromli bolalarda kognitiv jarayonlar buzilishlarining
psixologik omillari hamda uning amaliy jihatlari keltiriladi. Autizm sindromli bolalar hayotiy faoliyatiga
to‘sqinlik qiluvchi omillar psixologik tahlil qilinib, ijtimoiy-psixologik xususiyatlarini hisobga olgan
holda ularning muvaffaqiyatli ijtimoiylashuvini amalga oshirish, tizimda ijtimoiy-psixologik xizmat
ko‘rsatish xususiyatlari tahlil qilinadi. Shuningdek, ushbu ilmiy muammo bo‘yicha o‘tkazilgan
eksperimental tadqiqotlar natijalari beriladi
В статье представлены психологические факторы нарушений когнитивных
процессов у детей с синдромом аутизма и их практические аспекты. Проведен психологический
анализ факторов, тормозящих жизнедеятельность детей с аутизмом, с учетом социально-
психологических особенностей детей с аутизмом, особенностей социально-психологических
служб в системе их успешной социализации. Также приведены результаты экспериментальных
исследований по данной научной проблеме.
The article presents the psychological factors of disorders of cognitive processes
in children with autism syndrome, as well as its practical aspects. Omillarni psychological analysis,
which hinders the vital activity of children with autism syndrome, analyzes the characteristics of sociopsychological
service in the system, the implementation of their successful socialization, taking into
account the socio-psychological characteristics of children with autism syndrome. Also, the results of
experimental studies conducted on this scientific problem are given
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Avezova D.G. | “Mahalla va oila” ilmiy-tadqiqot instituti doktoranti. | “Mahalla va oila” ilmiy tadqiqot instituti |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Каннер Л.»Аутические нарушения аффективного контакта» в переводе В. Е.Кагана/ Л.Каннер // Вопросы психического здоровья детей и подростков. – 2010.№ 1. – С. 85–88 |
2 | Шрамм Р. Детский аутизм и АВА/ Р. Шрамм. – Москва. 2013. – С.208 |
3 | Autizm: Innovatsion yondashuvlar va harakat strategiyasi II Xalqaro ilmiy amaliy konferensiya to‘plami. – B. 129–131 |
4 | Nurmatova D.G. “Autist bolalarni ijtimoiy-psixologik moslashtirish tizimini takomillashtirishning nazariy - metodologik asoslari”. – 2020. – B. 46-52 |
5 | Nurmatova D.G. “Autist bolalarni ijtimoiy-psixologik moslashtirish tizimini takomillashtirishning nazariy - metodologik asoslari”. – 2020. – B. 46-52 |