57

Mazkur maqolada o‘smirlarning xulq-atvorida hushyorlik va ogohlik fazilatlarini
shakllantirish, oilada va ta’lim sohasida ijobiy ijtimoiy, ma’naviy, psixologik muhitni yaratishning
metodik-uslubiy tizimini takomillashtirish bo‘yicha mulohazalar, shu bilan birga, pedagog va pedagogik
guruh faoliyatining o‘smirlarga ta’siri borasida o‘tkazilgan tadqiqot natijalari ham keltirilgan

  • Read count57
  • Date of publication27-07-2023
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages61-74
Ўзбек

Mazkur maqolada o‘smirlarning xulq-atvorida hushyorlik va ogohlik fazilatlarini
shakllantirish, oilada va ta’lim sohasida ijobiy ijtimoiy, ma’naviy, psixologik muhitni yaratishning
metodik-uslubiy tizimini takomillashtirish bo‘yicha mulohazalar, shu bilan birga, pedagog va pedagogik
guruh faoliyatining o‘smirlarga ta’siri borasida o‘tkazilgan tadqiqot natijalari ham keltirilgan

Русский

В данной статье даны комментарии по совершенствованию методической
системы формирования качеств бдительности и осознанности в поведении подростков, созданию
положительной социальной и духовно-психологической среды в семье и в сфере образования.
Также представлены результаты исследования влияния деятельности педагога и педагогической
группы на подростков

English

This article provides comments on improving the methodical system of forming
the qualities of vigilance and awareness in the behavior of adolescents, creating a positive social,
spiritual and psychological environment in the family and in the field of education. At the same time,
the results of the research on the influence of the activities of the pedagogue and the pedagogical group
on teenagers are presented.

Author name position Name of organisation
1 Mavlonov B.B. bo‘limi boshlig‘i “Mahalla va oila” ilmiy tadqiqot instituti
Name of reference
1 Abdurauf Fitrat. Oila yoki oila boshqarish tartiblari. – Toshkent: Cho‘lpon nomidagi NMIU, 2013. – 144 b.
2 Авлоний А. Туркий гулистон ёхуд ахлоқ. – Тошкент: Ўқитувчи, 1992. – 168 б.
3 Эгамбердиева Н.М. Ижтимоий педагогика. – Тошкент: Алишер Навоий номидаги Ўзбекистон Миллий кутубхонаси нашриёти, 2009. – 220 б
4 Эгамбердиева Н.М., Зоҳидова С.Р. Бўлажак педагогларни касбий ижтимоийлаштириш жараёнларини такомиллаштиришнинг дидактив имкониятлари. Монография. – Тошкент: “Маҳалла ва оила нашриёти”. – 108 б.
5 Hasanova K., Po‘latova M., Qurbonova D. Talaba yoshlarni oilaviy munosabatga tayyorlashning pedagogik asoslari. – Toshkent: “O‘zbekiston faylasuflari milliy jamiyati” nashriyoti, 2019. – 168 b.
6 Каримова В. “Педагогик психология” фани (маърузалар матни). – Тошкент: ТДИУ, 2005 – 201 б
7 Кучурин В.В. Научно-педагогические взгляды С.М. Соловьёва: опыт историко-педагогической реконструкции // Вестник ОГУ. 2020. – №3 (226). – С. 19–27.
8 Макаренко А.С. Воспитание детей в семье и школе. – Чкалов. 1941 // https://rusneb.ru/ catalog/000199_000009_005244228
9 Мусурмонова О., Алимардонов З.Ш., Икматуллаев Г.З., Мирзажанова Д.М. Етим ва ота-она қарамоғидан маҳрум бўлган болаларни ижтимоийлаштириш. – Тошкент: “Маҳалла ва оила нашриёти”. – 62 б.
10 Нажмидинова К.У. Оила тарбиясида миллий ва умуминсоний ахлоқий маданиятнинг ўрни. – Тошкент: “Адолат”, 2016. – 224 б.
Waiting