Bo‘lajak o‘qituvchilarning tarixiy tafakkurini rivojlantirishda o‘quv jarayonidagi metodlarning ahamiyati katta hisoblanadi. Mutaxassislik fanlarini tarixiylik tamoyiliga asosan o‘rganishi ularda ilmiy asoslangan o‘rganish strategiyasini rivojlanishiga asos bo‘ladi. Tarixiy tafakkur bo‘lajak o‘qituvchilarda ko‘plab ma’lumotlar ichidan konstruktsiya va dekonstruktsiya qila olish ko‘nikmasini rivojlantirish muammolariga bag‘ishlangan.
Bo‘lajak o‘qituvchilarning tarixiy tafakkurini rivojlantirishda o‘quv jarayonidagi metodlarning ahamiyati katta hisoblanadi. Mutaxassislik fanlarini tarixiylik tamoyiliga asosan o‘rganishi ularda ilmiy asoslangan o‘rganish strategiyasini rivojlanishiga asos bo‘ladi. Tarixiy tafakkur bo‘lajak o‘qituvchilarda ko‘plab ma’lumotlar ichidan konstruktsiya va dekonstruktsiya qila olish ko‘nikmasini rivojlantirish muammolariga bag‘ishlangan.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Abdullayeva A.A. | o'qituvchi | ADPI |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. G‘affarov F. H. Zamonaviy o‘quv-didaktik vositalardan ta’lim jarayonida samarali foydalanish imkoniyatlari. Zamonaviy ta’lim, 8, 2017, 17-21-b. |
2 | 2. Bekmetova S. A., Allabergenova G.B. Dars samaradorligini oshirishda zamonaviy axborot-kommunikatsiya texnologiya vositalaridan foydalanish/ «Aktualnыye nauchnыye issledovaniya v sovremennom mire», Vыpusk 3(71) ch. 8, 10-14-b |
3 | 3. Энциклопедия педагогических технологий.- Санкт Петерсбург: „КАПО“, 2005. – С. 56 |
4 | 4. Abu Nasr Farobiy. Fozil odamlar shahri.-T.: A.Qodiriy nomidagi xalq merosi nashriyoti,1993. 222-b. |