63

Ushbu maqolada o‘rta umumiy ta’lim tizimida sifat va samaradorlikni oshirishda ilg‘or xorijiy tajribalardan foydalanishning nazariy-metodologik asoslari, ta’lim sifatining asosiy mazmun-mohiyati, ta’lim sifatini belgilovchi omillar va mezonlar, boshlang‘ich ta’lim samaradorligini oshirish  hamda o‘quv jarayoniga xorijiy innovatsiyalarni tatbiq etish zaruriyati va rivojlangan davlatlar tajribalardan foydalanishning natijadorligi tahlil qilingan.

  • Read count 63
  • Date of publication 28-02-2024
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages32-35
Ўзбек

Ushbu maqolada o‘rta umumiy ta’lim tizimida sifat va samaradorlikni oshirishda ilg‘or xorijiy tajribalardan foydalanishning nazariy-metodologik asoslari, ta’lim sifatining asosiy mazmun-mohiyati, ta’lim sifatini belgilovchi omillar va mezonlar, boshlang‘ich ta’lim samaradorligini oshirish  hamda o‘quv jarayoniga xorijiy innovatsiyalarni tatbiq etish zaruriyati va rivojlangan davlatlar tajribalardan foydalanishning natijadorligi tahlil qilingan.

Author name position Name of organisation
1 Muladjanova .A. o'qituvchi ADPI
Name of reference
1 1. Incheоn Declаrаtiоn/ Educаtiоn 2030: Tоwаrds inclusive аnd equitаble quаlity educаtiоn аnd lifelоng leаrning fоr аll (Wоrd Educаtiоn Fоrum, 19-22 mаy 2015, Incheоn, Republic оf Kоreа).
2 2. «Finlyandiya tajribasi» O‘zbekistonning ta’lim muammolarini hal qila oladimi? – https://www.gazeta.uz/oz/2022/11/08/finland-education/
3 3. Maktablarda ta’lim sifatini oshirishga qaratilgan ustuvor vazifalar belgilandi https://president.uz/oz/lists/view/6622
4 4. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”gi 2019-yil 29-apreldagi PF-5217 sonli Farmoni.
5 5. O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining “Xalq ta’limi tizimida ta’lim sifatini baholash sohasidagi xalqaro tadqiqotlarni tashkil etish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2018-yil 8-dekabrdagi 997-sonli qarori.
Waiting