Maqolada umumta’lim maktablarida sodda gap sintaksisini oʻqitishning zamonaviy mexanizmlari, oʻquvchilarda nutqiy kompetensiyani oshirish yoʻllari, matnlar bilan ishlashda didaktik matnlardan foydalanishning samarali jihatlari yoritilgan.
Maqolada umumta’lim maktablarida sodda gap sintaksisini oʻqitishning zamonaviy mexanizmlari, oʻquvchilarda nutqiy kompetensiyani oshirish yoʻllari, matnlar bilan ishlashda didaktik matnlardan foydalanishning samarali jihatlari yoritilgan.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Qurbonova Y.Q. | tayanch doktorantura (PhD) | Navoiy davlat pedagogika instituti |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Anderson, A. & Lynch, T. (2003). Listening. Oxford: Oxford University Press |
2 | Golish L. V., Fayzullayeva D. M. Pedagogik texnalogiyalarni loyihalashtirish va rejalashtirish. T: TDIU, 2010. |
3 | Muslimov N., Usmonbekova U. va boshq. Innovatsion taʼlim texnologiyalari. –Toshkent: 2015. –B.58. |
4 | Qodirov M., Ne’matov H., Abduraimova M., Sayfullayeva R., Mengliyev B. Ona tili. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 8-sinfi uchun darslik. Cho‘lpon nomidagi nashriyot-matbaa ijodiy uyi. – Toshkent, 2019. |
5 | Selin Yildirim, Özgür Yildirim. The importance of listening in language learning and listening comprehension problems experienced by language learners: a literature review. A literature review. 2016. |
6 | Tettamanti, M., et.al., 2005, “Listening to Action-Related Sentences Activates Fronto-Parietal Motor Circuits”, Journal of Cognitive Neuroscience, 17: 273–281. |