Ushbu maqolada, tasviriy san’at va axloqiy rivojlanish o‘rtasidagi murakkab aloqani, badiiy izlanishlar orqali yosh o‘quvchilarda tanqidiy fikrlash, ijodkorlik va madaniy ongni rivojlantirish imkoniyatlarini, tasviriy san’at faktorlari hamda axloqiy o‘sish o‘rtasidagi bog‘liqlikni, ta’limni axloqiy rivojlanish dasturlariga muammosiz integratsiya qilishning amaliy strategiyalarini ochib berilib, maktab o‘quvchilari uchun ta’lim tajribasi faqida fikr yuritiladi.
Ushbu maqolada, tasviriy san’at va axloqiy rivojlanish o‘rtasidagi murakkab aloqani, badiiy izlanishlar orqali yosh o‘quvchilarda tanqidiy fikrlash, ijodkorlik va madaniy ongni rivojlantirish imkoniyatlarini, tasviriy san’at faktorlari hamda axloqiy o‘sish o‘rtasidagi bog‘liqlikni, ta’limni axloqiy rivojlanish dasturlariga muammosiz integratsiya qilishning amaliy strategiyalarini ochib berilib, maktab o‘quvchilari uchun ta’lim tajribasi faqida fikr yuritiladi.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Sarsenova G.S. | 2-bosqich magistranti | Nukus davlat pedagogika instituti magistratura Tasviriy san'at va amaliy bezak san'at |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Rahim Hasanov. Tasviriy san’at asoslari.Qo‘llanma.Toshkent - 2008 Oydinov N. O‘zbekiston tasviriy san’ati tarixidan lavhalar.-T: O‘qituvchi, 1997. Hasanov R. Maktabda tasviriy san’atni o‘qitish metodikasi. - T.: "Fan", 2004. - 106 b. Abdulla Avloniy. Turkiy Guliston yoxud axloq. - T.: 1994. - 296 b. |