Hozirgi vaqtda jamiyatning innovatsion rivojlanishini taʼminlashda ilmiy darajaga ega kadrlar tayyorlash jarayoni asosiy oʻrin tutadi. Texnologik oʻzgarishlar va ilmiy kashfiyotlar jadal surʼatlarda kechayotganini hisobga olib, fundamental va amaliy tadqiqotlar olib borishga qodir mutaxassislarni samarali tayyorlashni taʼminlash muhim ahamiyatga ega. Ushbu maqolada biz ilmiy darajaga ega boʻlgan kadrlar tayyorlash jarayonini rivojlantirish istiqbollarini shuningdek, taʼlim muassasalari va ilmiy markazlar oldida turgan asosiy muammolar va imkoniyatlarni koʻrib chiqamiz. Ilmiy faoliyat sohasidagi zamonaviy tendensiyalar, jamiyatning zamonaviy talablari va ehtiyojlari kontekstida ilmiy darajaga ega boʻlgan kadrlar tayyorlash jarayonini optimallashtirish yoʻllari taklif qilingan.
Hozirgi vaqtda jamiyatning innovatsion rivojlanishini taʼminlashda ilmiy darajaga ega kadrlar tayyorlash jarayoni asosiy oʻrin tutadi. Texnologik oʻzgarishlar va ilmiy kashfiyotlar jadal surʼatlarda kechayotganini hisobga olib, fundamental va amaliy tadqiqotlar olib borishga qodir mutaxassislarni samarali tayyorlashni taʼminlash muhim ahamiyatga ega. Ushbu maqolada biz ilmiy darajaga ega boʻlgan kadrlar tayyorlash jarayonini rivojlantirish istiqbollarini shuningdek, taʼlim muassasalari va ilmiy markazlar oldida turgan asosiy muammolar va imkoniyatlarni koʻrib chiqamiz. Ilmiy faoliyat sohasidagi zamonaviy tendensiyalar, jamiyatning zamonaviy talablari va ehtiyojlari kontekstida ilmiy darajaga ega boʻlgan kadrlar tayyorlash jarayonini optimallashtirish yoʻllari taklif qilingan.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Fazliddinov S.S. | mustaqil izlanuvchisi | Kadrlar malakasini oshirish va statistik tadqiqotlar instituti |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Oʻzbekiston Respublikasi Ilm-fan va innovatsiyalar boʻyicha Milliy maʼruza; Oliy taʼlim, fan va innovatsiyalar vazirligi huzuridagi Innovatsion rivojlanish agentligi maʼlumotlari; Innovatsion rivojlanish agentligi huzuridagi Ilmiy-texnik axborot markazi maʼlumotlari. |