14

Мамлакатимизда электрон тижоратни ривожлантиришга катта эътибор берилмоқда ва бу бежиз эмас албатта. Чунки бу турдаги савдоларнинг ташкилотлар учун ҳам, мижозлар учун ҳам кўплаб афзалликлари мавжуд. Ташкилотлар электрон тижорат орқали ўз даромадларини ошириши, мижозлари сонини кўпайтириши ва бундан ташқари ўз товар ва хизматларини хориж давлаларига ҳам сотишлари мумкин бўлади. Мижозлар эса ўз навбатида товарларни уйдан туриб интернет орқали сотиб олиш имкониятига эга бўладилар.

  • Read count 14
  • Date of publication 31-10-2023
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages215-219
Ўзбек

Мамлакатимизда электрон тижоратни ривожлантиришга катта эътибор берилмоқда ва бу бежиз эмас албатта. Чунки бу турдаги савдоларнинг ташкилотлар учун ҳам, мижозлар учун ҳам кўплаб афзалликлари мавжуд. Ташкилотлар электрон тижорат орқали ўз даромадларини ошириши, мижозлари сонини кўпайтириши ва бундан ташқари ўз товар ва хизматларини хориж давлаларига ҳам сотишлари мумкин бўлади. Мижозлар эса ўз навбатида товарларни уйдан туриб интернет орқали сотиб олиш имкониятига эга бўладилар.

Русский

В нашей стране развитию электронной коммерции уделяется большое внимание, и это наверняка не зря. Потому что этот вид торговли имеет множество преимуществ как для организаций, так и для клиентов. Организации смогут увеличить свои доходы, увеличить количество клиентов, а также продавать свои товары и услуги зарубежным странам посредством электронной коммерции. У клиентов, в свою очередь, появится возможность покупать товары онлайн, не выходя из дома

English

In our country, a lot of attention is paid to the development of e-commerce, and it is certainly not for nothing. Because this type of trading has many advantages for both organizations and customers. Organizations will be able to increase their income, increase the number of customers, and also sell their goods and services to foreign countries through e-commerce. Customers, in turn, will have the opportunity to buy goods online from home.

Name of reference
1 Borchert, I., Gootiiz, B., & Mattoo, A. (2012). The Role of Services in Global Value Chains. Policy Research Working Paper, World Bank. [Ҳавола: https://documents.worldbank.org/en/publication/documentsreports/documentdetail/721141468257697290/The-role-of-services-in-global-value-chains]
2 Eskeland, G. S., & Harrison, A. (2003). Moving to greener pastures? Multinationals and the pollution haven hypothesis. Journal of Development Economics, 70(1), 1-23. [DOI: 10.1016/S0304-3878(02)00050- 2]
3 Grossman, G. M., & Helpman, E. (2002). Integration versus Outsourcing in Industry Equilibrium. Quarterly Journal of Economics, 117(1), 85-120. [DOI: 10.1162/003355302753399436]
4 Mattoo, A., & Wang, Z. (2019). How Services and Service Industries Drive Global Value Chains. World Bank Policy Research Working Paper. [Ҳавола: https://openknowledge.worldbank.org/handle/10986/31706]
5 Mattoo, A., Rathindran, R., & Subramanian, A. (2001). Measuring Services Trade Liberalization and its Impact on Economic Growth: An Illustration. Policy Research Working Paper, World Bank. [Ҳавола: https://documents.worldbank.org/en/publication/documentsreports/documentdetail/624951468767170989/Measuring-services-trade-liberalization-and-its-impacton-economic-growth-an-illustration]
6 Mehri, V. K. (2020) The role of technopolis in Japan in the development of innovative activities / V. K. Mehri, D. Atadjanova // International Journal of Psychosocial Rehabilitation. – Vol. 24, No. S1. – P. 983- 990. – DOI 10.37200/IJPR/V24SP1/PR201243. – EDN BOPPNM.
7 Umurzakov B., Vohidova M. (2017) The need to create economic integration in Central Asia //Journal of Legal Studies. – 2017. – Т. 6. – №.. – С. 54-69.
8 Üngör, M., & Mirza, S. (2019). The role of services in trade: a cross-country empirical investigation. Empirical Economics, 57(3), 977-1003. [DOI: 10.1007/s00181-018-1522-x]
9 Vokhidova, M., & Yuanis, Y. (2020). Development of Transboundary Trade and Economic Relations in Central Asia: Challenges and Solutions. Indonesian Journal of Law and Economics Review, 6, 10.21070/ijler.2020.V6.93. https://doi.org/10.21070/ijler.2020.V6.93
10 World Trade Organization (WTO). (2019). World Trade Report 2019: The future of services trade. [Ҳавола: https://www.wto.org/english/res_e/booksp_e/world_trade_report19_e.pdf
Waiting