Мазкур мақолада рақамлаштириш жараёнларининг иқтисодий асосга эга концепция, илмий-назарий қарашлар ҳамда ёндошувларнинг рақамли иқтисодиёт хизматларининг марказлаштирилишидаги аҳамияти ва ўрни борасида маълумотлар қаламга олинган. Таъкидланишича, рақамли технологиялардан фойдаланиш диспетчерлик хизматининг рақамли ривожланиши ва унинг хизмат кўрсатиш сифатининг оперативлигини ошириш юзасидан такомиллашуви ўзига хос бизнесмоделларни амалиётга тадбиқ этишни тақозо этмоқда.
Мазкур мақолада рақамлаштириш жараёнларининг иқтисодий асосга эга концепция, илмий-назарий қарашлар ҳамда ёндошувларнинг рақамли иқтисодиёт хизматларининг марказлаштирилишидаги аҳамияти ва ўрни борасида маълумотлар қаламга олинган. Таъкидланишича, рақамли технологиялардан фойдаланиш диспетчерлик хизматининг рақамли ривожланиши ва унинг хизмат кўрсатиш сифатининг оперативлигини ошириш юзасидан такомиллашуви ўзига хос бизнесмоделларни амалиётга тадбиқ этишни тақозо этмоқда.
В данной статье написана информация о значении и роли концепций цифровой экономики, научно-теоретических взглядах и подходах в централизации услуг цифровой экономики. Отмечается, что цифровое развитие диспетчерской службы с использованием цифровых технологий и повышение оперативного качества ее обслуживания требуют реализации конкретных бизнес-моделей.
In this article, information about the importance and role of digital economy concepts, scientific-theoretical views and approaches in the centralization of digital economy services has been written. It is noted that the digital development of the dispatching service using digital technologies and the improvement of its operational quality of service require the implementation of specific business models.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Muxitdinov A.A. | -- | Тошкент ахборот технологиялари университети |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Bill Schmarzo. (2020) The Economics of Data, Analytics, and Digital Transformation: The theorems, laws, and empowerments to guide your organization's digital transformation. Publisher: Packt Publishing. November 30, 260 pages. |
2 | Digital Spillover. (2017) Measuring the true impact of the digital economy. Oxford Economics. Huawei Technologies Co., Ltd.. 56 p. |
3 | Erik Brynjolfsson, Andrew McAfee. (2017) Machine, Platform, Crowd: Harnessing Our Digital Future. Audible Audiobook – Unabridged. June 27. |
4 | Hudson White (2023). The Digital Economy. Publisher: Willford PressSeptember 26, -254 р |
5 | Kluver, (2010) Randy Globalization, Informatization, and Intercultural Communication. Oklahoma City University. Мурожаат санаси: 18 август. |
6 | Mesenbourg, T.L. (2001). Measuring the Digital Economy. U.S. Bureau of the Census. |
7 | Rick DeLisi. (2021) Digital Customer Service: Transforming Customer Experience for an OnScreen World 1st Edition. Publisher: Wiley. August 31, 256 pages. |
8 | Steve Kinney. (2018) Electron in Action 1st Edition, Kindle Edition Publisher: Manning, October 2, 376 p. |
9 | ZHAO XIAO BING. (2020) Ark's Digital Economy Innovation History by Zhao Xiaobing. CITIC Publishing House(Chinese Edition) October 1, -475 p. |
10 | Матвеев И.А. (2012) Электронная экономика: сущность и этапы развития//Управление экономическими системами: электронный научный журнал. — Вып. 6. |
11 | Сергей Евгеньевич Барыкин (2020). Economics of Digital Ecosystems. Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity. Volume 6, Issue 4, December, 124 |