Мақолада туризм бозорини диверсификация қилишнинг турли хилдаги моделлари ва стратегиялари ўрганиб чиқилган. Жумладан, географик диверсифиация, бозор сегментацияси, маҳсулотни диверсификация қилиш, инфратузилмани ривожлантириш, технологик инновация, барқарор туризм, туризм бўйича ҳамкорлик масалалари, мавсумийлик ва йил давомида диверсификация, маркетинг стратегиялари, туристик пакетлар ва тармоқлар, гастрономик туризм билан ҳунармандчилик туризми диверсификацияси каби туризм бозори диверсификацияси моделларининг мазмун, моҳияти ва аҳамияти ёритиб ўтилган
Мақолада туризм бозорини диверсификация қилишнинг турли хилдаги моделлари ва стратегиялари ўрганиб чиқилган. Жумладан, географик диверсифиация, бозор сегментацияси, маҳсулотни диверсификация қилиш, инфратузилмани ривожлантириш, технологик инновация, барқарор туризм, туризм бўйича ҳамкорлик масалалари, мавсумийлик ва йил давомида диверсификация, маркетинг стратегиялари, туристик пакетлар ва тармоқлар, гастрономик туризм билан ҳунармандчилик туризми диверсификацияси каби туризм бозори диверсификацияси моделларининг мазмун, моҳияти ва аҳамияти ёритиб ўтилган
В статье рассматриваются различные модели и стратегии диверсификации туристического рынка. Включая географическую диверсификацию, сегментацию рынка, диверсификацию продуктов, развитие инфраструктуры, технологические инновации, устойчивый туризм, вопросы туристического сотрудничества, сезонность и круглогодичную диверсификацию, маркетинговые стратегии, туристические пакеты и сектора, диверсификацию туристического рынка за счет гастрономического туризма и ремесленного туризма. Выделены содержание, сущность и значение моделей.
The article discusses various models and strategies for diversifying the tourism market. Including geographic diversification, market segmentation, product diversification, infrastructure development, technological innovation, sustainable tourism, tourism cooperation issues, seasonality and year-round diversification, marketing strategies, tourism packages and sectors, diversification of the tourism market through gastronomic tourism and craft tourism. the content, essence and significance of the models are highlighted.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Berdiqulova I.. | -- | Samarqand iqtisodiyot va servis institut |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Berdikulova, I. R., & Baxramov, T. (2023). The role of financial analysis in the diversification of the tourism market and its necessity. International Journal of Engineering Mathematics (Online), 5(1). |
2 | Berdikulova, I. R., & Ibrat, S. (2023). The role and importance of finance and financial technologies in the diversification of the tourism market in Uzbekistan. International Journal of Engineering Mathematics (Online), 5(1). |
3 | Бердикулова, И. Р. (2020). Совершенствование организационно-экономического механизма диверсификации туристического рынка. In ЭКОНОМИСТ ГОДА 2020 (pp. 327- 331). |
4 | Воронков Л.П. (2002) Туризм, гостеприимство, сервис. Словарь-справочник. Москва. |
5 | Камилова Ф.К. (2005) Туризм иқтисоди ва уни ташкил этиш. Тошкент. ТДИУ. |
6 | Яковлев Г.А. (2005) Экономика и статистика туризма. Учебное пособие. М.:Издательство РДЛ, |