67

Мазкур мақолада рақамли иқтисодиётда ягона марказлашган диспетчерлик хизматининг самарадорлигини баҳолаш усуллари ҳамда ундан фойдаланиш борасида илғор хорижий тажрибалар тилга олинган. Ягона марказлашган диспетчерлик хизматининг аҳоли турмуш тарзининг яхшиланиши ҳамда фаровонлигини оширишга бўлган хизматини такомиллаштириш орқали ижтимоий инновацияларга бўлган эътиборни Хитой, Япония, Малайзия, Қатар, Германия, Корея, Австрия, Ҳиндистон, Канада ва АҚШ сингари мамлакатларда самарали йўлга қўйилганлиги таъкидланган

  • Read count 67
  • Date of publication 29-03-2024
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages384-390
Ўзбек

Мазкур мақолада рақамли иқтисодиётда ягона марказлашган диспетчерлик хизматининг самарадорлигини баҳолаш усуллари ҳамда ундан фойдаланиш борасида илғор хорижий тажрибалар тилга олинган. Ягона марказлашган диспетчерлик хизматининг аҳоли турмуш тарзининг яхшиланиши ҳамда фаровонлигини оширишга бўлган хизматини такомиллаштириш орқали ижтимоий инновацияларга бўлган эътиборни Хитой, Япония, Малайзия, Қатар, Германия, Корея, Австрия, Ҳиндистон, Канада ва АҚШ сингари мамлакатларда самарали йўлга қўйилганлиги таъкидланган

Русский

В данной статье представлены методы оценки эффективности единой централизованной диспетчерской службы в условиях цифровой экономики и передовой зарубежный опыт ее использования. Было отмечено, что ориентация на социальные инновации путем совершенствования службы единой централизованной диспетчерской службы для улучшения образа жизни и благосостояния населения эффективно реализована в таких странах, как Китай, Япония, Малайзия, Катар, Германия, Корея, Австрия, Индия, Канада и США.

English

In this article, the methods of evaluating the effectiveness of the unified centralized dispatching service in the digital economy and advanced foreign experiences regarding its use are presented. It was noted that the focus on social innovation by improving the service of the unified centralized dispatching service to improve the lifestyle and welfare of the population has been effectively implemented in countries such as China, Japan, Malaysia, Qatar, Germany, Korea, Austria, India, Canada and the USA.

Name of reference
1 ECLAC (2022) United nations “ECLAC”. Digital agenda for Latin America and the Caribbean. eLAC-2022. Digital yechnologies for new generation. 95 p
2 Niraj Kumar. (2023) Medical Courier Service Market 2023 Strategic Analysis, Growth Drivers, Industry Trends, Demand and Future Opportunities and Forecast 2030.
3 Roessler M, Zuzan O. (2006) EMS systems in Germany. Resuscitation Jan; 68(1): 45-49
4 Sultan Al-Shaqsi. (2010) Models of International Emergency Medical Service (EMS) Systems. e Department of preventive and Social Medicine, Dunedin School of Medicine, University of Otago, Dunedin, New Zealand. doi:10.5001/omj.2010.92
5 Weninger P, Hertz H, Mauritz W. (2005) International EMS: Austria. Resuscitation Jun; 65(3): 249-254.
6 Бакеев У. (2017) Тенденции развития экономики цифровизации / под ред. А.В. Бабкина. - СПб.: Изд-во Политехнического университета, - 658 с.
7 Грибачев О.В. (2015) Формирование инновационного климата как фактора эффективной инновационной деятельности предприятия / С.В. Сокерина // Шумпетеровские чтения. - Т. 1. - С. 62-67
Waiting