6

Ushbu maqolada korxonalar rivoji uchun korxonalarda eksport salohiyatini oshirish usullari va yo‘nalishlari, eksport salohiyatini oshirishda innovatsion marketing strategiyalarini qo‘llash ahamiyati va zarurligi misollar tarzda ko‘rsatib berildi. Mavzuga oid muammolar aniqlanib ularga tegishli tarzda xulosa va takliflar keltirib o‘tildi.

  • Read count 6
  • Date of publication 31-05-2024
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages251-258
Ўзбек

Ushbu maqolada korxonalar rivoji uchun korxonalarda eksport salohiyatini oshirish usullari va yo‘nalishlari, eksport salohiyatini oshirishda innovatsion marketing strategiyalarini qo‘llash ahamiyati va zarurligi misollar tarzda ko‘rsatib berildi. Mavzuga oid muammolar aniqlanib ularga tegishli tarzda xulosa va takliflar keltirib o‘tildi.

Русский

В данной статье на примерах показаны методы и направления наращивания экспортного потенциала на предприятиях для развития предприятий, важность и необходимость применения инновационных маркетинговых стратегий при наращивании экспортного потенциала. Выявлены проблемы, связанные с темой, и приведены соответствующие выводы и предложения.

English

In this article, the methods and directions of increasing export capacity in enterprises for the development of enterprises, the importance and necessity of applying innovative marketing strategies in increasing export capacity are shown in the examples. The problems related to the topic were identified and conclusions and suggestions were made in the appropriate way for them.

Author name position Name of organisation
1 Usmonova .M. -- Toshkent davlat iqtisodiyot universitet
Name of reference
1 Sadchenko О. et al. (2020) Marketing tools in stimulating innovative activity of enterprises //International journal of management. – Т. 11. – №. 6.
2 Агаркова Л.В. (2010) Формирование механизма устойчивого развития плодоовощного подкомплекса: теория и практика. – Ставрополь: Ставролит, – 168 с.
3 Агаркова Л.В. (2010) Формирование механизма устойчивого развития плодоовощного подкомплекса: теория и практика. – Ставрополь: Ставролит, – 168 с.
4 Болтабоев М.Р. (2004) Тўқимачилик саноатида маркетинг стратегияси. Монография. – Т.: ФАН, – 223 б.
5 Ғуломов С.С. (1998) Тадбиркорлик ва кичик бизнес. –Т.: –Б. 32
6 Дойль П. (2003) Маркетинг-менеджмент и стратегии / 3-е изд. Пер. с англ. Под ред. Ю. Л. Каптуревского. – СПб.: Питер, – 544 с.
7 Мамаджанова, Т. (2018). Разработка экспортоориентированных маркетинговых стратегий на плодоовощных предприятиях. Экономика и инновационные технологии, (5), 235–240. извлечено от https://inlibrary.uz/index.php/economics_and_innovative/article/view/10668
8 Носирова, Н. (2021). Кичик бизнес ва хусусий тадбиркорлик субъектларининг экспорт салоҳиятини ошириш. Iqtisodiyot Va taʼlim, (5), 309–315.
9 Сайфуллаев И.Л. (2022) Кичик бизнес ва тадбиркорлик фаолиятида экспорт фаолиятини амалга оширишнинг муҳим жиҳатлари //Архив научных исследований. – Т. 4. – №. 1.
10 Тилляходжаев А.А. (2017) Иқтисодиётни модернизациялаш шароитида тўқимачилик саноати корхоналари рақобатбардошлигини ошириш ва соҳада маркетинг фаолияти самарали ташкил этиш йўллари. / Электрон илмий журнал “BIZNES-ЭКСПЕРТ” –Т.: 27.02.2017. No1(109).
11 Уолкер О.-мл., Бойд Х.-мл., Ларше Ж.-К., Маллинз Дж. (2006) Маркетинговая стратегия. Курс МВА. – М.: Вершина, – 496 с
Waiting