6

Мазкур мақолада савдо чегирмаларни ҳозирги замон талаблари асосида бухгалтерия ҳисобни методологиясини ишлаб чиқиш ва ундаги муаммоларни бухгалтерия хисобида ва ҳисоботларида туғри юртилиш олиб бориш ёритилган.

  • Read count 6
  • Date of publication 31-05-2024
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages485-491
Ўзбек

Мазкур мақолада савдо чегирмаларни ҳозирги замон талаблари асосида бухгалтерия ҳисобни методологиясини ишлаб чиқиш ва ундаги муаммоларни бухгалтерия хисобида ва ҳисоботларида туғри юртилиш олиб бориш ёритилган.

Русский

В данной статье описана разработка методики учета скидок при реализации с учетом требований настоящего времени и правильной интерпретации проблем бухгалтерского учета и отчетности.

English

This article describes the development of the methodology of accounting for sales discounts based on the requirements of the present time and the correct interpretation of the problems in accounting and reports.

Author name position Name of organisation
1 Po'latov X.U. -- Samarqand iqtisodiyot va servis institut
Name of reference
1 Po‘latov, X. (2023). Elektron savdo korxonalarida buxgalteriya hisobini tashkil etish132
2 Абдукаримов Б.А. (2007) Ички савдо иқтисодиёти. Дарслик. 1-қисм. – Т.: Фан ва технология, 39-бет.;
3 Перерубкина, Ю.С. (2009) Особенности учета скидок, предоставляемых покупателю. Актуальные вопросы экономических наук, (6-2), 268-273.
4 Попова М.И. (2011) Бухгалтерский учет в бюджетных организациях : учеб.-практ. пособие / М. И. По по ва, И. И. Жуклинец. – М. : Издательство Юрайт; ИД Юрайт, - 594 с. - Серия : Магистр
5 Пўлатов, Х. У. (2023). САВДО КОРХОНАЛАРИДА ТОВАРЛАРНИ СОТИЛИШИ АУДИТИНИ ТАКОМИЛЛАШТИРИШ. Экономика и социум, (6-2 (109)), 919-921
6 Пўлатов, Х.У. (2023). САВДОНИ РИВОЖЛАНТИРИШДА РАҚАМЛИ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИНИНГ ЎРНИ. Экономика и социум, (6-2 (109)), 939-942.
7 Пўлатов, Х.У. (2023). САВДО КОРХОНАЛАРИДА МОЛИЯВИЙ ФАОЛИЯТИ ҲИСОБИНИНГ МЕТОДОЛОГИК МАСАЛАЛАРИ. Экономика и социум, (6-2 (109)), 931-934.
8 Пўлатов, Х.У. (2023). САВДО ФАОЛИЯТИНИ СОЛИҚҚА ТОРТИШДАГИ МУАММОЛАР. Экономика и социум, (6-2 (109)), 928-930.
9 Солиев А. (2010) Маркетинг Тошкент. ―Иқтисод-молия. - 277 б;
10 Черкасова, Г.В. (2015) Скидки: понятие, классификация, признание. Современные тенденции в экономике и управлении: новый взгляд, (32), 129-136
Waiting