40

Мақолада хулқ-атвор маркетингининг ривожланиши, иқтисодиётда тутган ўрни ва аҳамияти, ушбу соҳани ривожлантиришнинг инновацион шарт-шароитлари ва омиллари билан боғлиқ жараёнлар тадқиқ этилган. Мамлакатимизда хулқ-атвор маркетингини ривожлантириш йўлларини шакллантиришга доир илмий таклиф ва амалий тавсиялар келтирилган

  • Read count 40
  • Date of publication 05-07-2024
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages315-333
Ўзбек

Мақолада хулқ-атвор маркетингининг ривожланиши, иқтисодиётда тутган ўрни ва аҳамияти, ушбу соҳани ривожлантиришнинг инновацион шарт-шароитлари ва омиллари билан боғлиқ жараёнлар тадқиқ этилган. Мамлакатимизда хулқ-атвор маркетингини ривожлантириш йўлларини шакллантиришга доир илмий таклиф ва амалий тавсиялар келтирилган

Русский

В статье рассматривается развитие поведенческого маркетинга, его роль и значение в экономике, инновационные условия и факторы развития этой сферы. Представлены научное предложение и практические рекомендации по формированию путей развития поведенческого маркетинга в нашей стране

English

The article examines the development of behavioral marketing, its role and significance in the economy, innovative conditions and factors for the development of this area. A scientific proposal and practical recommendations on the formation of ways to develop behavioral marketing in our country are presented.

Author name position Name of organisation
1 Tillaxodjayev A.A. i.f.b.f.d. (PhD), professor TMC instituti, yoshlar masalalari va ma'naviy-marifiy ishlar bo'yicha birinchi prorektor
Name of reference
1 https://uzreport.news/politics/shavkat-mirziyoev-mamlakatimiz-meva sabzavotchilik-tarmo-i-katta-salo-iyatga-ega
2 А.Смит. Исследование о природе и причинах богатства народов. – М.: Бомбора. – 2023. – 1056 с.
3 Вебер М.Политика как призвание и профессия. // Вебер М. Избранные произведения: Перевод с немецкого. — М., «Прогресс», 1990. // Электронная публикация: Центр гуманитарных технологий. - 04.12.2006 URL: https://gtmarket.ru/library/articles/6064
4 Frenzen J., Hirsdh P., Zeriillo P. Consumption, Preferences and Changing Lifestyies. – Princeton: University Press, 1994.
5 Бородин И. Б., Загородняя Е. Е. Поведенческий маркетинг в системе организационного поведения персонала // Кооперативный сектор экономики в инновационном развитии российского общества: теория и практика. Сборник статей по итогам научно-практической конференции профессорско- преподавательского состава, аспирантов и магистрантов. Волгоград, 2016. С. 18-24.
6 Д.В.Васильцова, Г.И.Коноплёва. Понятие поведенческого маркетинга // Международный студенческий научный вестник, 2016. № 4-4. С. 433-434.
7 Экономика и управление персоналом: энциклопедический словарь / под ред. С.И.Сотниковой. Новосибирск: НГУЭУ, 2012. 468 с.
8 Л.Р.Яковлева., Использование поведенческого маркетинга для формирования инновационной поведенческой ориентации персонала организации // Вестник Белгородского университета кооперации, экономики и права, 2013. № 3 (47). С. 249-254
9 Зияева М.М. Истеъмолчилар хулқ-атворидаги ўзгаришларни ҳисобга олган ҳолда хизматларни таснифлаш тамойиллари. “Иқтисодиёт ва инновацион технологиялар” илмий электрон журнали. № 2, март-апрель, 2018 йил. http://iqtisodiyot.tsue.uz/sites/default/files/maqolalar/Ziyayeva_0.pdf
10 Ж.Жалилов. Маркетингда истеъмолчига йўналтирилган мотивация назариялари. “Иқтисодиёт ва инновацион технологиялар” илмий электрон журнали. № 5, сентябрь-октябрь, 2016 йил.
11 Бейкер М.Дж. Теория маркетинга. - С.П.: Питер, 2002. - 406с.
12 Сурков С.А. Социально-психологические аспекты маркетинговых исследований // Маркетинг и маркетинговые исследования. - 2002. - № 6 (42). - С. 11-17
13 Шиляева В.Э. Поведенческий маркетинг / В. Э. Шиляева. — Текст: непосредственный // Молодой ученый. —2023. —№ 21 (468). —С. 192-194.
14 Тилляходжаев А.А., Юсупов М., Акбаров Н.Ғ. Маркетинг. Ўқув қўлланма. – Т.: Иқтисодиёт, 2019.
Waiting