Maqolada “Qur’oni karim” dan keyingi ikkinchi muqaddas manba hisoblangan Hadisi sharifning ta’lim tizimida o‘rganilishi haqida fikr yuritilgan. Unda hadislarni umumiy o‘rta ta’lim maktablarining turli bosqichlaridagi adabiyot darslari, sinfdan tashqari o‘qish, mustaqil o‘qish va to‘garak mashg‘ulotlarida o‘rgatish samaradorligini oshirish orqali o‘quvchilar ma’naviyatini shakllantirish yo‘llari tadqiq qilingan.
Maqolada “Qur’oni karim” dan keyingi ikkinchi muqaddas manba hisoblangan Hadisi sharifning ta’lim tizimida o‘rganilishi haqida fikr yuritilgan. Unda hadislarni umumiy o‘rta ta’lim maktablarining turli bosqichlaridagi adabiyot darslari, sinfdan tashqari o‘qish, mustaqil o‘qish va to‘garak mashg‘ulotlarida o‘rgatish samaradorligini oshirish orqali o‘quvchilar ma’naviyatini shakllantirish yo‘llari tadqiq qilingan.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Bolibekov A.A. | o‘qituvchisi, dotsent, pedagogika | Guliston davlat pedagogika instituti Pedagogika kafedrasi |
2 | Kenjayeva I.A. | o‘qituvchisi | Sardoba tumani 12-umumiy o‘rta ta’lim maktab |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Imom al-Buxoriy. Al-Jome’ as-sahih. Qomuslar bosh tahririyati. 2- jild.-T.: 1991. 4-bet. Uvatov U. Donolardan saboqlar. –T.: Qodiriy nomidagi nashriyot 1994. 18-bet. Axloq-odobga oid hadis namunalari. – T.: Fan, 1990. 66-bet, 226-hadis. Qosimov B, Jumaxo‘jan 10-sinf uchun “O‘zbek adabiyoti” darsligi.-T.: O‘qituvchi, 2000. 30-bet. |