47

“Ovozni yo‘lga qo‘yish” va “Ovozni sozlash” iboralari yoki atamalari ta’lim dasturlariga kirib borar ekan, ularning ma’nosini qaytadan ko‘rib chiqib, o‘zgartirilishi kerak bo‘lganlarini to‘g‘risiga almashtirish quyidagi maqolaning asosiy vazifasidir. Shu bilan birga maqola so‘ngida qo‘shimcha tarzda pedagoglik amaliyoti jarayonida ishlab chiqilgan va samarali deb topilgan ovoz mashqlariga ham misollar nota ko‘rinishida keltiriladi. Bu mashqlar xonandaning qaysi jihatlariga foyda berishi mashq oldidan ularga berilgan ta’riflarda bildirib o‘tiladi.

  • Read count 47
  • Date of publication 15-05-2024
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages196-200
Ўзбек

“Ovozni yo‘lga qo‘yish” va “Ovozni sozlash” iboralari yoki atamalari ta’lim dasturlariga kirib borar ekan, ularning ma’nosini qaytadan ko‘rib chiqib, o‘zgartirilishi kerak bo‘lganlarini to‘g‘risiga almashtirish quyidagi maqolaning asosiy vazifasidir. Shu bilan birga maqola so‘ngida qo‘shimcha tarzda pedagoglik amaliyoti jarayonida ishlab chiqilgan va samarali deb topilgan ovoz mashqlariga ham misollar nota ko‘rinishida keltiriladi. Bu mashqlar xonandaning qaysi jihatlariga foyda berishi mashq oldidan ularga berilgan ta’riflarda bildirib o‘tiladi.

Name of reference
1 Акбаров И. Музика луғати. ‒ Тошкент: Ғафур Ғулом номидаги Адабиёт ва санъат нашриёти, 1987. ЎЗБЕК ТИЛИНИНГ ИЗОҲЛИ ЛУҒАТИ. “Т” ҳарфи. А. Мадвалиев таҳрири остида. ЎЗБЕКИСТОН РЕСПУБЛИКАСИ ФАНЛАР АКАДЕМИЯСИ АЛИШЕР НАВОИЙ НОМИДАГИ ТИЛ ВА АДАБИЁТ ИНСТИТУТИ, “Ўзбекистон миллий энциклопедияси” Давлат илмий нашриёти. Тошкент. ЎЗБЕК ТИЛИНИНГ ИЗОҲЛИ ЛУҒАТИ. “С” ҳарфи. А. Мадвалиев таҳрири остида. ЎЗБЕКИСТОН РЕСПУБЛИКАСИ ФАНЛАР АКАДЕМИЯСИ АЛИШЕР НАВОИЙ НОМИДАГИ ТИЛ ВА АДАБИЁТ ИНСТИТУТИ, “Ўзбекистон миллий энциклопедияси” Давлат илмий нашриёти. Тошкент. www.ziyouz.com https://imlo.uz
Waiting