Ushbu maqolada krеdit modul tizimi genezisi va evalyutsiyasi borasida adabiyotlar taxlil qilingan. Shuningdek, Amerika qo‘shma shtatlari (AQSh) oliy ta’lim tizimida uch xil turdagi - boshlang‘ich ikki yillik kollej, to‘rt yillik kollej va universitet o‘quv muassasalaridagi kridit modul tizimilari o‘rganilgan.
Ushbu maqolada krеdit modul tizimi genezisi va evalyutsiyasi borasida adabiyotlar taxlil qilingan. Shuningdek, Amerika qo‘shma shtatlari (AQSh) oliy ta’lim tizimida uch xil turdagi - boshlang‘ich ikki yillik kollej, to‘rt yillik kollej va universitet o‘quv muassasalaridagi kridit modul tizimilari o‘rganilgan.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Alimov J.. | o'qituvchi | ADPI |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Usmonov B.Sh., Xabibullayev R.A. Oliy o‘quv yurtlarida o‘quv jarayonini kredit-modul tizimida tashkil qilish. O‘quv qo‘llanma. Toshkent, 2020 y., 120 bet. |
2 | 2. David Crosiyer, Teodora Parveva. Boloniya jarayoni: Uning YEvropada va undan tashqarida oliy ta’lim rivojlanishiga ta’siri. Parij: “YUNESKO: Ta’limni rejalashtirish xalqaro instituti”. 2013-yil. 86 b. |
3 | 3. Болонская декларация "О Европейском регионе высшего образования". г.Болонья, Италия. 1999. |
4 | 4. Muxtarov U. Oliy ta’limda kredit-modul tizimi: xorijiy tajriba va amaliyot (metodik qo‘llanma). Toshkent: “ILM-ZIYO-ZAKOVAT” nashriyoti, 2022-y. 92 bet. |
5 | 5. Yevropa oliy ta’lim hududi 2020: Boloniya jarayonini amalga oshirish hisoboti. Lyuksemburg: Yevropa Ittifoqi nashriyoti. Rim 2020. 60 b. |