32

Ushbu maqolada ma’naviy-ma’rifiy faoliyatni bo‘lajak o‘qituvchilarda  shakllantirishning ahamiyati ko‘rib chiqiladi. U ta'lim nazariyasi va amaliy tajribaga asoslangan holda samaradorligini isbotlagan turli texnika va yondashuvlarni tahlil qiladi. Maqsad - qadriyatlarni rivojlantirishni optimallashtirish va qadriyatlarni tarbiyalashning muhim ishiga tayyorgarlik ko‘rish uchun aksiologiyani o‘qituvchilarni tayyorlashga integratsiyalashning eng yaxshi tajribalarini aniqlashdir.

  • Read count 32
  • Date of publication 01-07-2024
  • Main LanguageO'zbek
  • Pages111-115
Ўзбек

Ushbu maqolada ma’naviy-ma’rifiy faoliyatni bo‘lajak o‘qituvchilarda  shakllantirishning ahamiyati ko‘rib chiqiladi. U ta'lim nazariyasi va amaliy tajribaga asoslangan holda samaradorligini isbotlagan turli texnika va yondashuvlarni tahlil qiladi. Maqsad - qadriyatlarni rivojlantirishni optimallashtirish va qadriyatlarni tarbiyalashning muhim ishiga tayyorgarlik ko‘rish uchun aksiologiyani o‘qituvchilarni tayyorlashga integratsiyalashning eng yaxshi tajribalarini aniqlashdir.

Author name position Name of organisation
1 Mavlonjonovna G.R. o'qituvchi ADPI
Name of reference
1 1. Amerta, I. M. S., Sara, I. M. va Bagiada K. (2018). Turizmni barqaror rivojlantirish. Menejment, IT va ijtimoiy fanlar xalqaro tadqiqot jurnali, 5(2), 248-254.
2 2. Bekh, I. D. (2015). Shaxs tarbiyasi: Shaxsga yo‘naltirilgan yondashuv: Nazariy va texnologik asoslar.
3 3. Bukreck. Chan, K. Y., Uy, M. A., Chernyshenko, O. S., Xo, M. H. R. va Sam, Y. L. (2015). Shaxsiy va tadbirkorlik, professional va yetakchilik motivlari. Shaxsiyat va individual farqlar, 77, 161-166.
4 4. Davydova Z. V. (2013). Talaba yoshlarning ma'naviy va qadriyat yo‘nalishlarini shakllantirishning pedagogik shartlari.
5 5. Karazin V.N. Xarkov milliy universiteti. Dryapika, V. I. (1997). Yosh o‘quvchilarning musiqa madaniyati qiymatini yo‘naltirish (ijtimoiy-pedagogik jihat). Kirovohrad: Tsentralno-Ukrainske Vidavnitstvo.
6 6. Frankl V. (1990). Ma'no izlayotgan inson. Moskva: Taraqqiyot.
Waiting