Kesim mavzusini o‘qitishda interfaol metodlardan foydalanishning samarasi. Fe’l mavzusi tilshunoslikdagi eng yirik mavzulardan biri hisoblanadi. Fe’l va kesim mavzusi bir-biriga chambarchas bog‘liq bo‘lib, ularni o‘rganishda o‘quvchilar bir qancha qiyinchiliklarga duch kelishadi. Bunday qiyinchiliklarni bartaraf qilish o‘qituvchiningmetodlarni qo‘llash mahoratiga bog‘liq bo‘ladi.
Kesim mavzusini o‘qitishda interfaol metodlardan foydalanishning samarasi. Fe’l mavzusi tilshunoslikdagi eng yirik mavzulardan biri hisoblanadi. Fe’l va kesim mavzusi bir-biriga chambarchas bog‘liq bo‘lib, ularni o‘rganishda o‘quvchilar bir qancha qiyinchiliklarga duch kelishadi. Bunday qiyinchiliklarni bartaraf qilish o‘qituvchiningmetodlarni qo‘llash mahoratiga bog‘liq bo‘ladi.
The effect of using interactive techniques in teaching the subject of the section. The subject of the verb is considered one of the largest in linguistics. The subject of the verb and the cross-section are intertwined, and when learning them, students face a number of difficulties. Overcoming such difficulties will depend on the teacher's skill in applying methods.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Narbayeva X.A. | Turkiy tillar fakulteti O‘zga tilli guruhlarda o‘zbek tili ta’lim yo‘nalishi 2-bosqich talabasi | Ajiniyoz nomidagi Nukus davlat pedagogika instituti |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Rahmatullayev. Sh. Hozirgi adabiy o‘zbek tili –Toshkent: Universitet, 20062.Ro‘ziyeva. D., Usmonoyeva. M., Holiqova. Z.Interfaol metodlar: mohiyati va qo‘llanilishi. –Toshkent 20133.Sayfullayeva. R., Mengliyev. B., Boqiyeva. G., Qurbonova. M., Yunusova. Z., Abuzalova. M. Hozirgi o‘zbek adabiy tili. -Toshkent: 20094.To‘xliyev.B., Yusupova. Sh., Ziyodova. T., Oxunjonova. O., Jumashev. D. O‘zbek tilini o‘qitish metodikasi –Toshkent: 2012 |