Zamonaviy dunyoda musiqiy va estetik madaniyat shaxsni shakllantirishda va talabalarning ko'nikma va malakalarini rivojlantirishda muhim rol o'ynaydi. Bu eshitish idrokini, ijodiy fikrlashni, hissiy intellektuallikni va san'atni etarli darajada idrok etish va tushunish qobiliyatini rivojlantirishga yordam beradi. Ushbu maqolaning maqsadi talabalarda musiqiy va estetik madaniyatni rivojlantirishga yordam beradigan pedagogik sharoitlarni ko'rib chiqishdir. Ushbu tadqiqot doirasida musiqiy va estetik madaniyat tushunchasi, uning zamonaviy ta'limdagi ahamiyati, shuningdek, talabalarda ushbu madaniyatni rivojlantirishning asosiy pedagogik tamoyillari ko'rib chiqiladi.
Zamonaviy dunyoda musiqiy va estetik madaniyat shaxsni shakllantirishda va talabalarning ko'nikma va malakalarini rivojlantirishda muhim rol o'ynaydi. Bu eshitish idrokini, ijodiy fikrlashni, hissiy intellektuallikni va san'atni etarli darajada idrok etish va tushunish qobiliyatini rivojlantirishga yordam beradi. Ushbu maqolaning maqsadi talabalarda musiqiy va estetik madaniyatni rivojlantirishga yordam beradigan pedagogik sharoitlarni ko'rib chiqishdir. Ushbu tadqiqot doirasida musiqiy va estetik madaniyat tushunchasi, uning zamonaviy ta'limdagi ahamiyati, shuningdek, talabalarda ushbu madaniyatni rivojlantirishning asosiy pedagogik tamoyillari ko'rib chiqiladi.
In the modern world, musical and aesthetic culture plays an important role in the formation of personality and the development of students' skills and abilities. It helps to develop auditory perception, creative thinking, emotional intellectuality and adequate perception and understanding of art. The purpose of this article is toconsider pedagogical conditions that help students develop musical and aesthetic culture. Within this study, the concept of musical and aesthetic culture, its importance in modern education, as well as the main pedagogical principles of developing this culture in students are considered
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Zaretdinov K.K. | dotsent | O'zbekiston davlat san'at va madaniyat instituti Nukus filiali |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1.Адамова, Р. М. (2022). ФОРМИРОВАНИЕ МУЗЫКАЛЬНО-ЭСТЕТИЧЕСКОЙ КУЛЬТУРЫ У СТУДЕНТОВ.Ответственный редактор, 79.2.Багомедова, А. В., & Недюрмагомедов, Г. Г. (2016). Проблемы формирования музыкально-эстетической культуры будущих педагогов дошкольных образовательных учреждений.Высшее образование сегодня, (1), 98-100.3.Евтушенко, Е. А., & Чернышкова, Е. В. (2015). Педагогические условия эффективности эстетического воспитания глухих детей в музыкально-ритмической деятельности.Современные проблемы науки и образования, (4), 135-135.4.Жандарова, Т. В. ПСИХОЛОГО–ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ УСЛОВИЯ ВОСПИТАНИЯ МУЗЫКАЛЬНО–ЭСТЕТИЧЕСКОЙ КУЛЬТУРЫ ПОДРОСТКОВ.5.Иванова, Л. Н. (2013). Создание культурно-эстетической воспитательной среды как одно из педагогических условий музыкально-эстетического развития подростков.Вестник Казанского государственного университета культуры и искусств, (1), 97-101. 6.Потомахин, В. В. (2009). Анализ опыта экспериментального исследования путей и педагогических условий эффективности формирования правовой культуры студентов неюридических профилей подготовки.Вестник Тамбовского университета. Серия: гуманитарные науки, (10), 274-277. |