Mazkur maqolada umumiy o‘rta ta’lim maktablarida xalqaro baholashtizimining samaradorligi, afzalliklari va umumiy tizimning yutuq va kamchiliklari ko‘rsatilgan
Mazkur maqolada umumiy o‘rta ta’lim maktablarida xalqaro baholashtizimining samaradorligi, afzalliklari va umumiy tizimning yutuq va kamchiliklari ko‘rsatilgan
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Sotiboldiyeva S.J. | o‘qituvchi | Toshkent amaliy fanlar universiteti |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1.O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”gi 2019-yil 29-apreldagi PF-5217 sonli Farmoni. 2.O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining “Xalq ta’limi tizimida ta’lim sifatini baholash sohasidagi xalqaro tadqiqotlarni tashkil etish choratadbirlari to‘g‘risida” 2018-yil 8-dekabrdagi 997-sonli qarori. 3.O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining “Xalq ta’limi tizimida ta’lim sifatini baholash sohasidagi xalqaro tadqiqotlarni tashkil etish choratadbirlari to‘g‘risida” 2018-yil 8-dekabrdagi 997-sonli qarori. 4.Matchonov S. va boshqalar. O‘qish kitobi. 4-sinflar uchun darslik. –Toshkent. Yangiyo‘l polygraph service. 2020. 216b5.Ina V.S.Mullis va Michail O. Martin. PIRLS -2021 baholash qamrov doirasi. Toshkent. Ta’lim sifatini baholash o’yicha xalqaro tadqiqotlarni amalga oshirish Milliy markazi matbaa bo’limi. 2021. 97 b 6.Ta’lim sifatini baholash bo‘yicha xalqaro tadqiqotlarni amalga oshirish milliy markazi. Xalqaro tadqiqotlarda boshlang’ich sinf o‘quvchilarining o‘qish savodxonligini baholash.Boshlang’ich sinf o‘qituvchilari, metodistlar va soha mutaxassislari uchun metodik qo‘llanma. Toshkent. «Sharq» nashriyot-matbaa Aksiyadorlik kompaniyasi. 2019. 92 b. 7.Boshlang‘ich ta’limga raqamli texnologiyalarni tatbiq etishning zamonaviy tendensiyalari varivojlanish omillari. Xalqaro miqyosdagi ilmiy-amaliy anjuman materiallari. 2021-yil 1-2-aprel. Buxoro-2021. -290 b |