Maqolada pyedagogika oliy ta’lim muassasalari sirtqita’lim tizimida o‘quv jarayonlarini boshqarish xususiyatlari, muammolari solishtirma asosda o‘rganilishi va tahlil etilishi orqali uning sifatini oshirish yo‘nalishlari tavsiya etildi. Shuningdek, tadqiqot asosida pyedagogika oliy ta’lim muassasalari sirtqi ta’lim o‘quv jarayonlarini boshqarishda rivojlangan davlatlar tajribasidanfoydalanib,mamlakatimiz pyedagogika oliy ta’lim muassasalarida sirtqi ta’lim o‘quv jarayonlariniboshqarishni sifat jihatidan yangi bosqichga ko‘tarish istiqboli tahlil qilingan
Maqolada pyedagogika oliy ta’lim muassasalari sirtqita’lim tizimida o‘quv jarayonlarini boshqarish xususiyatlari, muammolari solishtirma asosda o‘rganilishi va tahlil etilishi orqali uning sifatini oshirish yo‘nalishlari tavsiya etildi. Shuningdek, tadqiqot asosida pyedagogika oliy ta’lim muassasalari sirtqi ta’lim o‘quv jarayonlarini boshqarishda rivojlangan davlatlar tajribasidanfoydalanib,mamlakatimiz pyedagogika oliy ta’lim muassasalarida sirtqi ta’lim o‘quv jarayonlariniboshqarishni sifat jihatidan yangi bosqichga ko‘tarish istiqboli tahlil qilingan
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Tshnazarov R.. | ! | ! |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | [1]2017-2021 yillarda O‘zbekiston Respublikasini rivojlantirishning beshta ustuvor yo‘nalishi bo‘yicha ¬Harakatlar strategiyasi, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017 yil 7 fevraldagi PF-4947-sonli Farmoniga 1-ilova, IV. Ijtimoiy sohani rivojlantirishning ustuvor yo‘nalishlari, 4.4 va 4.5. Yoshlargaoid davlat siyosatini takomillashtirish, Toshkent 2017 yil.[2]Abduquddusov O. Kasb ta’limi o‘qituvchilarini tayyorlashga integrativ yondashuv. –T.: Fan, 2005, –157 b.[3]Avliyoqulov N.X. Zamonaviy o‘qitish texnologiyalari. –T.: 2001.[4]Avliyoqulov N.X.O‘qitishning modul tizimi va pedagogik texnologiyasi amaliy asoslari. Uslubiy qo‘llanma. –Buxoro, 2001.[5]Arziqulova D.N. Kasbiy kamolotning psixologik o‘ziga xos xususiyatlari: Psix.fan.nom. ... diss. avtoref. –T., 2002. –22 b.[6]Turdiqulov E.O., Djurayev R.X. va boshqalar. Integratsiyalashgan ta’lim nazariyasi va amaliyoti. –T.: Sano-standart, 2009. –176 b.[7]Kuzьmina N.V. Professionalizm lichnosti prepodavatelya / N.V. Kuzьmina. –M.: APN, 1990. –S.149.[8]Lobanov A.A. Osnovы professionalno-pedagogicheskogo obщyeniya: Ucheb, posobiye dlya stud. vыssh. ped. ucheb, zavedeniy -M.: Izdatelskiy syentr «Akademiya», 2002. -192 s. |