Ushbu maqola Buxoro viloyati sanoat korxonalarida raqamli marketing faoliyatini takomillashtirishning zamonaviy yondashuvlarini tahlil qiladi. Raqamli texnologiyalarning rivojlanishi sanoat korxonalari uchun marketing strategiyalarini qayta ko‘rib chiqishni talab qiladi. Maqolada kontent marketingi, SEO, ijtimoiy media marketingi, elektron pochta marketingi, ma’lumotlar tahlili va sun’iy intellekt kabi raqamli marketing vositalarining korxonalarda qo‘llanishi ko‘rib chiqiladi. Shuningdek, raqamli marketingning sanoat korxonalarining raqobatbardoshligini oshirishga ta’siri tahlil qilinadi va zamonaviy raqamli strategiyalar orqali samaradorlikni oshirish bo‘yicha tavsiyalar beriladi.
Ushbu maqola Buxoro viloyati sanoat korxonalarida raqamli marketing faoliyatini takomillashtirishning zamonaviy yondashuvlarini tahlil qiladi. Raqamli texnologiyalarning rivojlanishi sanoat korxonalari uchun marketing strategiyalarini qayta ko‘rib chiqishni talab qiladi. Maqolada kontent marketingi, SEO, ijtimoiy media marketingi, elektron pochta marketingi, ma’lumotlar tahlili va sun’iy intellekt kabi raqamli marketing vositalarining korxonalarda qo‘llanishi ko‘rib chiqiladi. Shuningdek, raqamli marketingning sanoat korxonalarining raqobatbardoshligini oshirishga ta’siri tahlil qilinadi va zamonaviy raqamli strategiyalar orqali samaradorlikni oshirish bo‘yicha tavsiyalar beriladi.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Rajabova M.A. | o'qituvchi | Buxoro davlat universiteti |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Chaffey, D., & Ellis-Chadwick, F. (2019). Digital Marketing: Strategy, Implementation, and Practice. Pearson Education |
2 | Kotler, P., & Armstrong, G. (2020). Principles of Marketing. Pearson Education |
3 | Ryan, D. (2017). Understanding Digital Marketing: Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation. Kogan Page |
4 | Charlesworth, A. (2018). Digital Marketing: A Practical Approach. Routledge |
5 | Järvinen, J., & Karjaluoto, H. (2015). The Use of Digital Analytics for Measuring and Optimizing Digital Marketing Performance. Journal of Interactive Marketing |
6 | UNDP. (2020). Human Development Report 2020: The Next Frontier - Human Development and the Anthropocene. New York: United Nations Development Programme |
7 | Holliman, G., & Rowley, J. (2014). Business to Business Digital Content Marketing: Marketers’ Perceptions of Best Practice. Journal of Research in Interactive Marketing |
8 | Leeflang, P., Verhoef, P., Dahlström, P., & Freundt, T. (2014). Challenges and Solutions for Marketing in a Digital Era. European Management Journal |
9 | Bala, M., & Verma, D. (2018). A Critical Review of Digital Marketing and Its Implications for Consumer Behavior. International Journal of Management, IT & Engineering |
10 | Tiago, M. T. P., & Veríssimo, J. M. C. (2014). Digital Marketing and Social Media: Why Bother?. Business Horizons |