Maqolada mahalliy ta’lim xizmatlarini xalqaro ta’lim bozorida ilgari surish uchun raqamli marketing vositalaridan foydalanish zarurati asoslanadi. Xorijiy mamlakatlarda ta’lim xizmatlarini ilgari surish bo‘yicha marketing axborot kampaniyasi konsepsiyasi taklif etilmoqda, u oliy ta’lim tizimining jozibador qiyofasini yaratish va chet ellik abituriyentlarni O‘zbekiston OTMlariga o‘qishga kirishga rag‘batlantirish uchun maqsadli guruhlar bilan o‘zaro hamkorlik qilish kanallari va vositalaridan foydalanishni nazarda tutadi. O‘zbekiston OTMlari brendini targ‘ib qilishning axborot tarkibiy qismini rivojlantirish bo‘yicha ishlar ro‘yxatiga universitet saytlarini SEO qidiruv tizimini optimallashtirish, SMM vositalaridan faol foydalanish, maqsadli, kontekstli reklamadan foydalanish, xorijiy Internet portallarida ma’lumotlarni pozitsiyalashtirish va joylashtirish bo‘yicha tadbirlarni kiritish to‘g‘risida xulosalar ishlab chiqilgan.
Maqolada mahalliy ta’lim xizmatlarini xalqaro ta’lim bozorida ilgari surish uchun raqamli marketing vositalaridan foydalanish zarurati asoslanadi. Xorijiy mamlakatlarda ta’lim xizmatlarini ilgari surish bo‘yicha marketing axborot kampaniyasi konsepsiyasi taklif etilmoqda, u oliy ta’lim tizimining jozibador qiyofasini yaratish va chet ellik abituriyentlarni O‘zbekiston OTMlariga o‘qishga kirishga rag‘batlantirish uchun maqsadli guruhlar bilan o‘zaro hamkorlik qilish kanallari va vositalaridan foydalanishni nazarda tutadi. O‘zbekiston OTMlari brendini targ‘ib qilishning axborot tarkibiy qismini rivojlantirish bo‘yicha ishlar ro‘yxatiga universitet saytlarini SEO qidiruv tizimini optimallashtirish, SMM vositalaridan faol foydalanish, maqsadli, kontekstli reklamadan foydalanish, xorijiy Internet portallarida ma’lumotlarni pozitsiyalashtirish va joylashtirish bo‘yicha tadbirlarni kiritish to‘g‘risida xulosalar ishlab chiqilgan.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Narkulova S.S. | tayanch doktorant | Samarqand iqtisodiyot va servis instituti |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | McCarthy E. J. Basic Marketing. Homewood, IL: Richard D. Irwin, 1964 |
2 | Archakova S. Yu. Raqamli iqtisodiyot sharoitida innovatsion muhitni boshqarish: iqtisodiyot fanlari nomzodi diss. avtoref. Voronej, 2019. 23 b |
3 | Achkasova O. G., Dvorovenko O. V. Raqamli ta’lim jarayonida oliy o‘quv yurtlari marketingi // O‘rta maxsus professional ta’lim sohasida mutaxassislarni tarmoq hamkorligi jarayonida maqsadli tayyorlash: IV Rossiya ilmiy-amaliy konferensiyasi materiallari. Ufa, 2019. B. 185–192 |
4 | Borovskaya L. V. Institutsional transformatsiyalar va o‘zgarishlarning mohiyati va xususiyatlari // Janubiy-G‘arbiy davlat universiteti xabarlari. 2017. T. 21, № 5 (74). B. 107–113 |
5 | Platforma sifatida davlat: Strategik tadqiqotlar markazining hisobotlari [Elektron manba]. URL: https://www.ranepa.ru/images/News/2019-01/16-01-2019-GovPlatform.pdf |
6 | Donina I. A. Ta’lim marketingi — munosabatlar marketingining zamonaviy bosqichi // Fundamental tadqiqotlar. 2013. № 4, Ch. 1. B. 158–161 |
7 | Maksaev A. A., Popova T. S. “Ta’lim marketingi” tushunchasining mohiyati haqida // Barqaror rivojlanish iqtisodiyoti. 2019. № 3 (39). B. 215–218 |
8 | Pankruxin A. P. Ta’lim xizmatlari marketingi: iqtisodiyot fanlari doktori diss. M., 1995. 412 b. |
9 | Mchedlova M. M. (tahr.). Zamonaviy dunyoda ta’lim migratsiyasi: subyektlar, strategiyalar, qadriyatlar: monografiya. Moskva: Rossiya Doʻstlik universiteti (RUDN), 2020. 356 b. |
10 | Avsyannikov N. M. Ta’limda marketing. Moskva: Rossiya Doʻstlik universiteti (RUDN), 2019. 613 b. |
11 | Minaeva E. A. Pandemiya davrida xorijiy talabalarni jalb qilish bo‘yicha oliy o‘quv yurtlarining ishidagi o‘zgarishlar. Ta’lim iqtisodiyotini monitoring qilish bo‘yicha statistik va sotsiologik tadqiqotlar natijalari bo‘yicha axborot-tahliliy materiallar, 24-son. Moskva: NIU VShE, 2020. |