Ushbu maqola uzoq muddatli davolanayotgan bolalar uchun matematika fanidagi mavzularni o‘rgatishning usullari o‘rganadi. Bu aniq ta’lim maqsadlariga javob beradigan, pirovardida ta’lim natijalarini yaxshilashga yordam beradi. Bundan tashqari, har bir fanni nafaqat hayot bilan, balki boshqa fanlar bilan muntazam bog‘lab o‘tish kerakligini o‘rganadi
Ushbu maqola uzoq muddatli davolanayotgan bolalar uchun matematika fanidagi mavzularni o‘rgatishning usullari o‘rganadi. Bu aniq ta’lim maqsadlariga javob beradigan, pirovardida ta’lim natijalarini yaxshilashga yordam beradi. Bundan tashqari, har bir fanni nafaqat hayot bilan, balki boshqa fanlar bilan muntazam bog‘lab o‘tish kerakligini o‘rganadi
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Nurmanova S.K. | pedagog xodim | Maktabgacha va maktab ta’limi vazirligi huzuridagi "Mehrli maktab" davlat ta'lim muassasasi Qoraqalpog‘iston Respublikasi filiali |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1.O’zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 29.03.2023-yildagi 134-sonli qarori2.Umarova U.U. Mulohazalar ustida mantiqiy amallar mavzusini o‘qitishda «Kichik guruhlarda ishlash» metodi // Scientific progress, 2:6 (2021), p. 803-809.3.Alimova Nigora Israilovna, Tursunova Dildora Ziyadullayevna,Turakulova Nafisa Buranovna. (2023). GOSPITAL TA’LIMDA DARS TASHKIL QILISH: Pedagogical Science.IQRO,5(1), 34–38. Retrieved from https://wordlyknowledge.uz/index.php/iqro/article/view/18894.Sh. A. Alimov, O.R.Xolmuxammedov, M.A.Mirzaaxmedov 9-sinf umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 9-sinf darsligi |