Ushbu maqolada falsafiy ta’limda talabalarni g‘oyaviy-estetik tarbiyalash metodikasi asosidagi jarayonlar tahlil qilingan. Falsafiy ta’lim, estetik vositalar va g‘oyaviy konseptlarni tarbiyalash orqali talabalarning intellektual va ijodiy rivojlanishini ta’minlashga qaratilgan. Metodlar, shu jumladan, seminarlar, diskussiyalar, ijodiy loyihalar, interaktiv usullar va zamonaviy texnologiyalardan foydalanish, talabalarning fikrlash, ijodiy faoliyat va estetik qabul qilish qobiliyatlarini oshirishga yordam beradi. Pedagogik oliy ta’lim muassasa (OTM)larning ahamiyati va tadqiqot metodlari asosida olib borilgan kuzatishlar, zamonaviy ta’lim jarayonlarida g‘oyaviy-estetik tarbiyalashning samaradorligini ko‘rsatadi.
Ushbu maqolada falsafiy ta’limda talabalarni g‘oyaviy-estetik tarbiyalash metodikasi asosidagi jarayonlar tahlil qilingan. Falsafiy ta’lim, estetik vositalar va g‘oyaviy konseptlarni tarbiyalash orqali talabalarning intellektual va ijodiy rivojlanishini ta’minlashga qaratilgan. Metodlar, shu jumladan, seminarlar, diskussiyalar, ijodiy loyihalar, interaktiv usullar va zamonaviy texnologiyalardan foydalanish, talabalarning fikrlash, ijodiy faoliyat va estetik qabul qilish qobiliyatlarini oshirishga yordam beradi. Pedagogik oliy ta’lim muassasa (OTM)larning ahamiyati va tadqiqot metodlari asosida olib borilgan kuzatishlar, zamonaviy ta’lim jarayonlarida g‘oyaviy-estetik tarbiyalashning samaradorligini ko‘rsatadi.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | Iminov O.N. | O'qituvchi | Andijon davlat pedagogika instituti |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | 1. Xalilov I.T. Falsafiy ta’lim va ta’limdagi innovatsion usullar. –T.: G‘afur G‘ulom, 2019. 24-b. |
2 | 2. Boboyev, A. B. Estetika va pedagogika: nazariy va amaliyot. T.: Sharq. 2020. 66-b |
3 | 3. Rahmonov, A. Talabalarni ijodiy tarbiyalashning zamonaviy usullari. Toshkent: Fan va texnika. 2021. |
4 | 4. Axmedova M.E. (hammualliflar). Umumiy pedagogika nazariyasi va amaliyoti. Darslik. –T., 2019. 302-b |