Maqolada davlat boshqaruvi, unda jamoatchilik bilan aloqalarning o‘rni, axborot xizmati faoliyati, ular orqali jamoatchilik bilan aloqalarni yo‘lga qo‘yish va rivojlantirish hamda davlat boshqaruvida uning samarasini oshirishdagi roli va o‘rni yoritib berilgan. Davlat organlarida ularning xalq bilan muloqot qilishida ko‘prik vazifasini jamoatchilik bilan aloqalar bo‘limlari bajarishi, PRning hozirgi muhim vazifalaridan biri asrning globallashtirish tendensiyasini qo‘llab-quvvatlash, ma’lumotlar oqimi aniq bir shaklda qurilgan va tashkil qilingan bo‘lishi kerakligi, uni faqatgina mutaxassislar emas, balki butun omma ham tushunishi muhimligi qayd etilgan. Ijtimoiy tarmoqning afzalligi, bugun internet – ijtimoiy tarmoqlar bilan siyosiy muloqotni o‘z ichiga olgan axborot texnologiyalari vositachiligidagi aloqaning paydo bo‘lgani, siyosiy tizim ishtirokchilari o‘rtasidagi aloqa tobora muhim jarayonga aylanib borayotgani, uning yordamida jamiyatdagi hokimiyat munosabatlari tuzilishi, zamonaviy axborot jamiyatida axborotni tarqatish vositalarining samaradorligini oshishi bilan birga, ularning kuch manbalari sifatidagi roli va ahamiyati ortib borayotgani tahlil etilgan. Axborot xizmati jamoatchilik bilan aloqalar, ya’ni tashkilot va uning jamoatchiligi bilan muloqot orqali o‘zaro tushunish, tashkilotga nisbatan hamkorlik o‘rnatuvchi va qo‘llab-quvvatlovchi funksiyalarni bajarishi misollar yordamida ochib berilgan
The article describes public administration, the role of public relations, the formation and development of public relations through information service and its place in public administration. It is noted that in government agencies, public relations departments act as a bridge in their communication with the public; one of the important tasks of PR today is to support the trend of globalization; the flow of information must be clearly structured and organized, while the information must be understandable not only to specialists, but the general public. The advantage of a social network is analyzed, including the fact that today there is the formation of communications mediated by information technology, including feedback from political systems to social networks, communications between participants in the political system, increasing the efficiency of the means of disseminating information in the modern information society. The information service carries out public relations, that is, mutual understanding through communication with the organization and its public, cooperation and support functions in relation to the organization, which is revealed through examples.
Maqolada davlat boshqaruvi, unda jamoatchilik bilan aloqalarning o‘rni, axborot xizmati faoliyati, ular orqali jamoatchilik bilan aloqalarni yo‘lga qo‘yish va rivojlantirish hamda davlat boshqaruvida uning samarasini oshirishdagi roli va o‘rni yoritib berilgan. Davlat organlarida ularning xalq bilan muloqot qilishida ko‘prik vazifasini jamoatchilik bilan aloqalar bo‘limlari bajarishi, PRning hozirgi muhim vazifalaridan biri asrning globallashtirish tendensiyasini qo‘llab-quvvatlash, ma’lumotlar oqimi aniq bir shaklda qurilgan va tashkil qilingan bo‘lishi kerakligi, uni faqatgina mutaxassislar emas, balki butun omma ham tushunishi muhimligi qayd etilgan. Ijtimoiy tarmoqning afzalligi, bugun internet – ijtimoiy tarmoqlar bilan siyosiy muloqotni o‘z ichiga olgan axborot texnologiyalari vositachiligidagi aloqaning paydo bo‘lgani, siyosiy tizim ishtirokchilari o‘rtasidagi aloqa tobora muhim jarayonga aylanib borayotgani, uning yordamida jamiyatdagi hokimiyat munosabatlari tuzilishi, zamonaviy axborot jamiyatida axborotni tarqatish vositalarining samaradorligini oshishi bilan birga, ularning kuch manbalari sifatidagi roli va ahamiyati ortib borayotgani tahlil etilgan. Axborot xizmati jamoatchilik bilan aloqalar, ya’ni tashkilot va uning jamoatchiligi bilan muloqot orqali o‘zaro tushunish, tashkilotga nisbatan hamkorlik o‘rnatuvchi va qo‘llab-quvvatlovchi funksiyalarni bajarishi misollar yordamida ochib berilgan
В статье анализируется государственное управление, роль связей с общественностью в нем, деятельность информационной службы, становление и развитие через нее связей с общественностью. Отмечено, что в государственных органах отделы по связям с общественностью выступают мостом в их коммуникации с общественностью, одной из важных задач PR сегодня является поддержка тенденции глобализации, поток информации должен быть четко выстроен и организован, при этом информация должна быть понятна не только специалистам, но и широкой общественности. Анализируется преимущество социальных сетей, в том числе то, что сегодня в Интернете происходит формирование коммуникаций, опосредованных информационными технологиями, включающими обратную связь политических систем с социальными сетями, коммуникацию между участниками политической системы. С помощью такой коммуникации меняется устройство отношений власти в обществе, повышение эффективности средств распространения информации в современном информационном обществе, повышение их роли и значения в качестве источника силы. Информационная служба осуществляет связи с общественностью, то есть организует взаимопонимание посредством общения с организацией и ее общественностью, выполняет функции сотрудничества и поддержки по отношению к организации, что раскрывается с помощью примеров.
№ | Author name | position | Name of organisation |
---|---|---|---|
1 | URINBAEVA S.. | Jamoatchilik bilan aloqalar bo‘limi boshlig‘i | Adliya vazirligi |
№ | Name of reference |
---|---|
1 | Yangi tahrirdagi O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi. — Toshkent: “O‘zbekiston” nashriyoti, 2023. — 120 bet. |
2 | Mirziyoyev Sh.M. 2017–2021-yillarda O‘zbekiston Respublikasini rivojlantirishning beshta ustuvor yo‘nalishi bo‘yicha Harakatlar Strategiyasi. — Toshkent: Adolat, 2017. — URL: https://lex.uz/acts/3107036 |
3 | O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Shavkat Mirziyoyevning Oliy Majlisga Murojaatnomasi, 2020. — URL: https://president.uz/uz/lists/view/4057 |
4 | O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “2022–2026-yillarga mo‘ljallangan yangi O‘zbekistonning taraqqiyot strategiyasi to‘g‘risida” Farmoni, 28.01.2022 yildagi PF-60-son. — URL: https://lex.uz/uz/docs/- 5841063 |
5 | Doroti Doti I. d 709 Pablisiti i pablik rileyshnz / Perevod s angl. — M.: IID “Filin”, 1996. — 288 s. — URL: https://www.studmed.ru/doroti-dotii-pablisiti-i-pablik-rileyshnz_ce1de980f4b.html |
6 | We Are Social/Digital 2023/Uzbekistan. — URL: https://indd.adobe.com/view/53676a58-2e6e-44de-aeae-3b4743f18d01 |
7 | https://datareportal.com/reports/digital-2023-global-overview-report |
8 | https://cyberleninka.ru/article/n/chto-takoe-social-media-optimizationsmo-i-social-media-marketing-smm |
9 | https://cyberleninka.ru/article/n/tvitplomatiya-vliyanie-sotsialnoy-setitvitter-na-diplomatiyu |